♥Axinija♥ Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er 4+5 idag (altså ikke så langt på vei enda), og er så ufattelig trøtt og sliten....klarer ikke gjøre noe, bare helt apatisk! hehe... Jeg fryser masse og vil helst ligge i sofaen med pleddet godt over meg...dette har jeg strengt tatt ikke tid til, har en hel del å gjøre! Noen som kjenner seg igjen?
lucky.nr.4 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 joda... det er nokså vanlig å føle seg både kvalm og trett... dette avtar som regel rundt 12-14 uker... er bare å gi etter for søvnbehovet... jeg hadde det ikke stort bedre, så jeg la meg like etter barna var sovnet fram til trettheten sakte men sikkert lettet... laaang nattesøvn hjelper godt på =) lykke til =0)
lin76 Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Trøtthet og frysing er blant dei aller, aller vanlegaste symptoma, til og med vanlegare enn den berømte kvalmen "alle" snakkar om. Kvil så masse du har tid til, den enorme trøttheten pleier å gå over mot slutten av 1. trimester. Lukke til vidare!
K ♥ tærten Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg var akkurat sånn i begynnelsen. Frøys veldig, var helt utslitt av ingenting og hadde skikkelig muskelsmerter i kroppen. Det ga deg når jeg var ca. 6 uker på vei for da tok kvalmen over...
Sannellerslik? Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 sist jeg var gravid strevde jeg med kvalmen, og merket ikke noe av trøtthet! Men nå er jeg skikkelig trøtt hele tiden! Har måttet sove middagskvil både i går og idag, noe jeg aldri bruker å gjøre... jeg er 5 uker på vei.. MEN viss jeg slipper unnda kvalmen, så gjør d meg ingenting att jeg er trøtt:-) For kvalme er d verste! jobber i tillegg på ett omsorgssenter, så ikke så godt å vær kvalm der akkurat...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå