ano`num *17.03.10* Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er så redd han har snudd seg Bevegelsene har forandret seg og jeg har plutselig fått en stor mage i overkant mens i nedkant kjennes det helt tomt ut. Magen henger bokstavelig talt i nedkant. Har kjent og kjent med handen over, men kjenner ingen baby. Har mye spark/bevegelse i overkan av magen. Halvdelen rett under puppene, men kjenner ikke noe nederst. Skal en ikke kunne kjenne babyen der nede også om den er der? Siden ul i uke 27 har han hatt hodet "langt nede", mens kroppen har hatt samme side og stilling hele veien. Forrige ul var for 2uker siden ca. Holder på å blir gal, tenker på dette og kjenner etter hele tiden. våkner av det om natten, og drømmer om det. I natt våknet jeg så letta fordi jeg "kjente at han snudde seg". Men det var nok bare en drøm. Siste dagene har jeg hatt sykt mange harde kynnere ala de jeg hadde siste uken før forrige fødsel. Et par av de har jeg måtte gå ned på knær av fordi de har tatt så hardt i. Eller, enkelte av de vondeste er jeg litt usikker på, for det kan være at noe treffer et utrolig ømt punkt i livmoren også. For der er 3 steder i nederste nedkant som virkelig gjør vondt!! Sitter med harde kynnere nå og de gir seg ikke selv om jeg bytter stilling. Det må bare ikke bli fødsel de første ukene! Er innlagt på sykehus et annet sted i landet med minsta som er kronisk syk. Kommer ikke hjem igjen før nærmere termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå