Gå til innhold

Jeg hentet barnet mitt i frukttiden i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iiik, da må du sporenstreks klage til fylkesmannen og bytte barnehage.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg serverer rå økologisk gulrot og kålrot i bhg der jeg jobber. De får også rå blomkål, broccoli, retich, stangselleri +++

Og så er det i tilegg litt frukt.

Det er mye sunnere med rå gr.saker enn med frukt som inneholder mye fruktsukker. Og derfor prøver vi å få de til å spise større mengde gr.saker enn frukt.

Ut fra det su skriver HI bør du være veldig takknemmlig for at bhg. gir ungen din sunn mat og matvett.

For det får han nok ikke hjemme.

Skrevet

Min samboer ler høyt!! Hvor mye skal du beskytte barnet ditt egentlig? Kålrot er superbra da! Masse fiber og C-vit!

Skrevet

hehe, verdensproblemene blir bare større og større her inne.

Skrevet

jeg hadde blitt mer paff om barnet mitt hadde fått tomat enn kålrot..

i barnehagen jeg jobber serverer vi kunn agurk til brødmat.. og aldir tomat..

men vi har ofte grønnsaker og dip, da med blomkål, gullerøtter, seleri, sukkererter og ja, kålrot:)

det høres ut som barnet ditt har godt av de grønnsakene hun spiser i barnehagen, siden mamma ikke vet nok om kosthold(da grønnsaker) til å la barnet sitt prøve annet enn poteter til middag?

Skrevet

jeg må le litt når du putter kål og cola i samme kategori, som at kål er like mye nei-mat som cola:p hvor gammel er du egentli?

Skrevet

Å herregud - overlevde hun? Du må tromme sammen et fakkeltog, dette er jo et overgrep på våre barns fordøyelsessystem! De kan jo risikere å slippe en fis!!

Skrevet

Kjære vene. Det kan da vel ikke være nødvendig å drite ut folk for enhver pris. HI reagerte på noe hun synes var rart, skrev et innlegg og fikk beskjed om at rå kålrot både er sunt, godt og normalt å spise for små og store. En grei tilbakemelding.

Er det virkelig så mange som har behov for å tråkke på andre for å bedre sin egen selvfølelse her inne? Er det noen her som kan ALT om små barn?

Skrevet

hihih nå flira jeg masse. Så søtt! Jeg ville ikke gjort så mye enn å la hun spise opp, spiste jeg selv som liten ;) har dere aldri spist rå gulROT?:P

Skrevet

Kålrot er jo kjempegodt og inneholder vitaminer :)

Den mengden kålrot de får i seg vil nok ikke gi noe magevondt.

Skrevet

På min dialekt heter det at noe 'går i sund', og vi liker gjerne å si at det 'går isund', akkurat som noen mener at ting 'går itu', bare for å komme med et lite innspill til debatten :)

Hilsen en NN som ikke startet diskusjonen om 'å gå i sund'.

Skrevet

hadde skjønt innlegget ditt dersom de satt å spiste smågodt, digg og brus, men kålrot er bare meget bra for kropp og sjel... og så smaker det godt også=)

Skrevet

Hva spiser dere hjemme da, HI? Høres ut som barnet ditt har godt av å være i barnehagen...

Skrevet

Det var noe av det beste jeg visste som liten :=) Lenge siden jeg har spist selv, tror jaggu jeg skal kjøpe og skjære opp (RÅ ja) til meg og ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...