Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Min er 7,5 mnd og krabber nå over hele gulvet:) Er ikke det tidlig? Han begynte ikke med å åle seg først, slik førstemann gjorde. Rett opp i krabbestilling..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Første da hun var 6 mnd. Nr 2 som er 9 mnd kan ikke krabbe enda. Er forskjell på barna. Eldste gikk da hun var 9 mnd, men denne lille karen åler seg bortover gulvet enda.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Skjøv seg bakover ved 7 mnd, krabbet rundt rundt 9 mnd. store individuelle forskjeller bland barn
Lemonia Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Gutten min begynte å krabbe da han var 8 mnd (og bare noen dager senere reiste han seg opp og begynte å gå med støtte). Som sagt over her, det er store forskjeller uten at barna er unormale av den grunn.
Ranveig R Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Det vanlegaste er vel å begynne å krabbe ein gong mellom 8 og 12 mnd (eller er det 7 og 11??), men ned til 6 mnd er ikkje heilt unormalt. Storebror her i huset var nokre dagar unna 10 mnd då han begynte å krabbe (og reiste seg og gjekk langs møblane same dag), lillesøster var 14 mnd.
*dreamteam* Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Gutten min begynte å krabbe da han var 7 mnd, en uke etter reiste han seg alene og går med støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå