*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har hatt små blødninger i to uker nå. Ikke noe betydlig, av og på med rosa farge på papiret etter noen dobesøk og med opphold på ett par dager for så å komme igjen.På grunn av dette fikk jeg komme på UL i uke syv, da viste det ett bankendes hjerte og de sa at det mest sannsynlig vil gå bra. Men da jeg kom hjem igjen etter å ha tatt UL fikk jeg en en "dusj" med frisk blødning som kom å gikk like fort som den kom om kvelden. Det var ingen klumper, det har det ikke vert noen gang. Men nedless to say egentlig ble jeg jo i fra meg av bekymring, så det bar på nytt til legen. Der ble jeg møtt med at dersom det skulle blø noe mer eller man får smerter ( det har jeg heller ikke hatt) så skulle jeg ta kontakt på nytt. Nå på mandag var jeg å målte Hcg nivået, det var da på 29 300 så de sier at "det går nok bra", tok ny i dag og må vente til over helgen på svaret. Men de sa at nå må de regne på det, for når du er kommet så langt skal hcg nivået synke litt igjen. Noen som har vert borti det samme? eller vet hva hcg nivået skal ligge på i uke ni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå