Gå til innhold

Hohoho, da har jeg søkt jobb som "brannmann"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er ikke overbegeistret, men hvorfor skal sånne typer jobber være forbeholdt menn? Får den nok ikke, men den som intet våger intet vinner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt :)

Har du kursene som trengs, eller er det slik en kanksje får etter å ha fått jobben?

Spennende da!

Må være bra sterk da du! :)

Skrevet

Oj, det er sikkert et spennende yrke.

Håper du får jobben, men ikke kommer ut for brann (ja, det hørtes jo logisk ut..men du skjønner hva jeg mener)

Skrevet

Bra med flere kvinner i mannsdominerte yrker - men jeg hadde ikke fikset den jobben.

Tenker på bilulykker, gjerne med barn involvert og branner krever menneskeliv.

Uff.

Skrevet

Hmmm... de har jo ikke forskjell på fysiske krav for menn og kvinner, slik som i politiet. Sikker på at du klarer å gjennomføre de fysiske kravene?

Veldig tøft med kvinnelig brannmann, for all del, men jeg tror det er en av de få yrkene i Norge hvor det ikke finnes, eller finnes veldig få, kvinner, fordi vi ikke har fysikk til det...

Skrevet

Opplæring og kurs får man dersom man ikke har det. Jeg har absolutt fysikk til dette, så den fysiske testen tror jeg blir det minste problemet egentlig. Er treningsinstruktør og aktiv idrettsutøver (dog ikke på så høyt nivå). Har vært igjennom opptakene til politiskolen og de var igrunn ikke så ille selv om det er forskjell på kravene for gutt/jente. Blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...