Gå til innhold

Noen med kjennskap til barnehager i Loddefjord i Bergen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd fra noen som har erfaringer, eller vet noe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg. Men jeg synes det er utidig å navngi både personer og barnehager på nett. Så du får ingen råd fra meg.

Skrevet

Så barnslig og usaklig anonym 23.34

Skrevet

jeg anbefaler Haugatun på det sterkeste.

jeg er veldig fornøyd der.i tillegg har de jo det fineste uteområdet jeg har sett i en barnehage... + en gymsal som er veldig populær blandt mine barn i allefall..;)

Skrevet

jeg er anonym 21 07

trykket for fort...

veldig hyggelig personal også. som tar problemene man har på alvor

Skrevet

Nei, jeg mener seriøst at det er barnslig å diskutere navngitte personer og barnehager på et åpent nettforum.

Skrevet

det står vel ingenting her om at man skal snakke om navngitte personer vel???? er jo kun en barnehage?

Skrevet

KUN en barnehage?? Det jobber mennesker i barnehagene, og ikke mange nok til at det blir anonymt, din dust!!

Skrevet

Så du synes ikke det er best å undersøke for at en skal være tryggere på at barna våre har det best mulig i den barnehagen en velger..

Skrevet

Ikke på et åpent nettforum, nei.

• 2 uker senere...
Skrevet

Opp.

Er ikke akkurat første gang slike spørsmål har blitt stilt her inne for andre steder.

Skrevet

I stedet for å diskutere her inne å få mange useriøse svar av folk som tydeligvis ikke har en genuin interesse for barn ville jeg tatt en ringerunde til de barnehagene du lurer på i området og spørre om du kan få komme på besøk.. Skjer støtt og stadig der hvor jeg jobber!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...