Monajenten Skrevet 18. februar 2010 #51 Skrevet 18. februar 2010 Gud så skjønn du er, herregud jeg blir helt overveldet. Jeg er IKKE en sånn som alle svermer rundt hehe, det hadde vært moro å oppleve:-)
Gjest eelis+kian Skrevet 18. februar 2010 #53 Skrevet 18. februar 2010 Jeg ser på meg selv som helt vanlig. Rumpa kunne godt vært litt strammere, men bortsett fra det er jeg veldig fornøyd med kroppen min :-) Jeg tror jeg er en av de få menneskene i verden (eller i hvert fall på dib) som leter etter pene trekk hos andre, ikke stygge. Alle har noe pent ved seg, syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #54 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er vel pen, det har jeg hørt hele livet uten at jeg er noe arrogant av den grunn! Jeg ser jo at jeg er den type jente som folk kikker etter når jeg går blant folk. Men jeg har komplekser som alle andre jenter. Jeg velger å være anonym siden det er så utrolig mye sjalusi ute å går, er vel de som er sjalu som ofte har det værst med seg selv?
Vilja<3 Skrevet 18. februar 2010 #55 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er blondine og det er penest:) Tsss, neida, mange flotte både brunetter og blondiner
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #56 Skrevet 18. februar 2010 Hehe, jeg fikk høre at jeg var pen når jeg var yngre:) Men nå har dessverre årene hentet meg inn, kiloene har satt seg og jeg har forfalt, så er nok ikke å regne som pen lenger:(
trusty Skrevet 18. februar 2010 #58 Skrevet 18. februar 2010 he,he,he,he,,,,,skal les mye rart her inne.... "føler du deg ikke dum når du går rundt å ser fet ut?" hahahahahahahahahahahahahha, hvor tar du det fra????
Tigerpote Skrevet 19. februar 2010 #60 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er veldig fornøyd med meg selv og hvordan jeg ser ut, og synes jeg er pen:) Jeg ble også mobbet av onde tunger fra 1.-3. klasse på barneskolen, da jeg ble kalt tykk og stygg. De kom bort til meg og sa: "xxx, vet du hvem vi synes er den styggeste jenta i klassen? det er deg det!" Det var jeg og to andre jenter som var "stygge" i følge mobberne. Så det trodde jeg lenge på, men vet i dag at det ikke var sant. Jeg har sett bilder av meg selv, og jeg var et nydelig barn:) Men fra tenårene og opp har det bare vært positive kommentarer å få Dessuten, INGEN skal få meg til å føle meg ræva igjen, uansett hva noen måtte si. Så det så
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #61 Skrevet 19. februar 2010 Noen dager er jeg pen uten sminke, andre dager må jeg sminke meg pen. Er ikke veldig glad i sminke, men bruker pudder og maskara nesten hver dag.. Noen dager slår jeg til med litt brun øyenskygge og litt eyeliner, da føler jeg meg finest:) Jeg har blå øyne og langt mørkt hår, og er solbrun. Når jeg ikke har solt meg på en stund/tatt selvbruning, føler jeg meg ufresh og dermed har jeg ikke samme "utstråling". Nettopp utståling er alfa omega! kjør på med smil og glede, så er du kjempevakker:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #62 Skrevet 19. februar 2010 Når jeg var ungdom var jeg den styggeste på hele skolen. Jeg var høy og alt for tynn, hadde rart hår som jg ble mobbet for, brunt med masse blonde striper, hadde KJEMPESTORE tenner og overbitt som fy, fregner og øyne med blått og GULT i. Hatet meg selv, gråt hver dag i flere år over hvordan jeg så ut, forsøkte å ta livet mitt, men klarte ikke det heller. Fikk aldri høre hjemme at jeg var pen eller ok engang, følte ofte at mamma var flau over hvordan jeg så ut. Idag er jeg penere en de fleste, får jeg høre. Har jobbet litt som modell for noen magasiner i norge, men ville ikke mer pga janteloven. Har rettet ut tennene, og de er faktisk de jeg får mest komplimeneter for i dag. Er høy og helt natulig slank, har aldri slanket meg og spiset hva jeg vil, likevel bruker jeg str 34-36. Fortsatt er jeg helt "tilbakestående" etter mobbing og dårlig selvtilitt, og klarer ikke ta til meg når noen sier noe fint. Blir fortsatt redd hvis en guttegjeng kommer mot meg, og selv om de i dag forsøker å sjekke meg opp klarer jeg ikke glemme guttegjengene som tidligere hånet og mobbet. Fryser helt til is, og blir nok av mange oppfattet som arrogant og rar. Takk gud for mannen min og barna mine, som synes jeg er pen både på innsiden og utsiden- uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå