Gå til innhold

Hvor mange av dere er pene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å vurdere dere selv jeg? Man ser seg vel blind på egne trekk? Jeg klarer ihvertfall ikke se objektivt på meg selv. Har fått veldig mange komplimenter gjennom årene på både ansikt og figur, blitt plystret en del etter osv, men har i grunnen inntrykk av at mange jenter opplever det. Så er vel midt på treet jeg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor mange er naturlig pene? "jeg er pen, men det tar tid å koster mye penger" altså, du er et ansikt med tonn av sminke å flere timer forran speilet...

jeg vil si jeg er søt uten sminke;) om man blir pen med sminke spiller vel egentlig ingen rolle, for da er det jo sminke ferdighetene dine som er bra ikke du som er driit pen!

Skrevet

Jeg får høre at jeg er pen, men syns ikke det selv. Har mange ting jeg ikke er fornøyd med.

Skrevet

20.20 her. Ja, mange har vel fått kommentarer osv men jeg er nok langt over snittet hva tilbakemeldinger fra omverdenen angår. Har venninner som sier det samme, at det er hinsides hvor mye mannlig oppmerksomhet jeg får. Vennene mine sier de ikke takler å gå alene med meg, fordi det føles så trist for dem at ingen ser på dem. Jeg føler selvsagt at det er dumt på deres vegne.Og som beskrevet over har jeg fått en hel drøss med tilbud pga utseendet som de fleste ikke får, modell, tv og reklame. Jeg er penere enn snittet. Det er det ingen tvil om. Men det ligger likevel i hodet mitt at jeg ikke kan føle det sånn, siden jeg ikke var pen før. Og jeg har ikke brukt en krone på å endre utseendet, vet ikke hvor du har det fra

Skrevet

Jeg er pen, men når jeg har på meg hijab så er alt borte. Har langt hår som er natulig brun (har aldri farget hår). Er litt brun i ansikte og har store brune øyne...

Er 168 cm og veier 60 kg, men ingen lar merke til meg fordi jeg er tildekket.

Skrevet

Jeg har ikke så altfor ofte hørt at jeg er vakker eller pen (noen mannfolk har nok sagt det for å smiske altså! hihi..) Men jeg er det som man kaller for skjønn, sjarmerende, pluss sexy! haha.. Tror det er viktig å utstråle trygghet på seg selv, men ikke arroganse.

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har alltid vært glad for den måten jeg ser ut på. Jeg er litt sånn all-rounder som passer kort hår, langt hår, lyst hår, mørkt hår, forskjellige stiler osv...

Er blond og ser litt naiv (dum?) ut, noe som kan være litt ufordelaktig av og til. Litt typisk blond, dum og deilig...Føler jeg blir tatt mer alvorlig når jeg har håret mørkt! Mørkt hår og classy klær, så "speiler" omverden meg på en helt annen måte. Jeg har litt rocka stil, er har en platinabob, og bruker sminke. Ser sikkert litt yngre ut enn hva jeg er pga stilen...

Skrevet

Jeg er temmelig fornøyd med utseendet mitt.

Det er liksom ingenting jeg vil forandre på.

Tror jeg er noe penere enn gjennomsnittet, men ikke smell vakker.

På en skala 1-10, en 7-8 kanskje.

Skrevet

ER det ikke kjipt å måtte gå med hijab da? Og ikke få vise seg fra sin beste side som kvinne for omgivelsene??

Skrevet

Jeg er pen, jeg vil si jeg er en åtter kanskje. Men jeg var finere før jeg fikk barn. Da var kroppen min fast og stram, nå er den ikke det, men skal trene den opp igjen;)

Skrevet

så fort jeg blir kvitt de 10-15 kg ekstra som gjør magen min og lårene mine mindre fine akkurat nå, så er jeg faktisk veldig pen:) Jeg kan faktisk signere med nick også, for jeg er anti-jante loven, så jeg mener man har full rett til å si at en er pen!

men mest av alt, jeg har et sjarmerende vesen:) Jeg stråler og smiler hele tiden, og har glimt i øyet;) Men selvom jeg synes jeg er pen, så er jeg ikke selvgod eller kjepphøy, og jeg vet godt at langt ifra alle mener jeg er pen. Skjønnhet er indeviduellt! Men jeg er fornøyd når jeg ser meg i speilet (så lenge jeg har klær som gjør komplementerer kroppen min slik den er nå)

kom igjen jenter, gled dere over skjønnheten deres, alle er pene på sine måter:)

Skrevet

Har hørt at jeg er søt, på mine gode dager ;) Og får også høre av flere at jeg er lita og nett ( Helt sant, en mannlig kollega sa det faktisk. Selv om jeg føler meg tjukk.. Men pen er jeg ikke. Betyr utseende alt? Jeg får blikk og smil fra menn på arbeidsplassen min, tar det som et lite kompliment.

Skrevet

Jeg var pen for 20 kg og 10 år siden;)

Nå er det ikke så mange som snur seg lengre;)

Skrevet

Vel..

Når jeg ordner meg, sminker meg osv føler jeg eg dritfin! Forsover jeg meg føler jeg meg som det utedasset fra 1854.

Er vel helt normal antar jeg.

Skrevet

jeg er laaaangt over gjennomsnittet, så JA jeg er veldig pen!

Skrevet

Jeg vil si at jeg er helt på det jevne. Mitt femste trekk er øynene mine, og smilet, selv om det kanskje var litt freshere i begynnelsen av 20-åra :)

Jeg har aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn, men jeg tror det er minst like mye pga personlighet og holdning som pga utseende.

Skrevet

Jeg var hun som ble mobbet gjennom barne-og ungdomsskolen fordi jeg var stygg, så jeg vil da anta at jeg ikke er pen.

Jeg er ikke pen, men liker øynene og nesen min. Jeg er stort sett i godt humør og ler mye, det er jo positivt. Har noen kg for mye og litt for brede hofter, men jobber med den saken nå.

Skrevet

Jeg er ikke pen! Men klarer meg godt etter en runde på badet om morgenen. Har et ansikt som ligner litt på søtt, men er litt for stor til å være pen =)

Skrevet

Monajenten: Bare sånn for å ha det sagt så er du en av de peneste jeg har sett.

Mange av dem som blir mobbet er egentlig veldig pene, men de har kanskje ikke blomstret helt opp som barn. Det som er synd er at de alltid vil slite med å forstå hvor vakre de er.

Skrevet

Jeg er pen når jeg er slank, nå er jeg 30 kg overvektig, og ikke så pen. Ansiktstrekkene mine blir pløsete og kinnene litt hengete.. Var ganske vakker som 16-20 åring, men så gikk det nedenom og hjem..hehe :)

Skrevet

Tidligere (før jeg fikk mann og barn) fikk jeg ofte høre at jeg var søt.

Men jeg er ikke så enig. Helt gjennomsnittlig ansikt, _med_ fregner. Og noen kilo for mye.

Ansiktet kan jeg bare sminke bittelitt penere, mens kiloene sitter fast=/

Skrevet

Huff, nå angrer jeg nesten på at jeg signerte. Tusen takk for et nydelig kompliment Tale30, nå ble jeg helt satt ut....for jeg kan ikke fatte og begripe hvor du har øynene dine når du sier sånt. Jeg ser at når jeg har sminket meg og fikset håret, kan jeg være søt. Men pen? Det er et fremmedord.

Takk for at du sa det, den der skal jeg leve lenge på.

Skrevet

Jeg så bloggen din, og det jeg tenkte da, var at du nok var en slik jente som alle svermet rundt. De gjør det sikkert også, hvis du bare åpner øynene dine :) Si til den lille jenta som ble mobbet at hun har blitt voksen og vakker :)

Skrevet

Jeg var mye penere før, da jeg var ung..ehm..yngre.. :)

Er for tjukk nå til å være pen, men jeg er blid og hyggelig, så det får telle litt det da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...