Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg spørr fordi det er mange som blir veldig opphisset når man snakker om pen å ikke pen. Og dere reagerer veldig når en annen dame sier hun er pen. Hvor pene er dere ? Mange stygge og mange gjennomsnittelige tror jeg.
blond Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Tipper at ca 20 % er pene. Jeg er blond, ergo pen.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Du er blond ergo dum... hahaha! Jeg er smashing!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hihi.. er virkelig ikke alle blonde som er pene as!! Men jeg tror deg Syntes de peneste damene i verden er mørke. mørkt hår å mørke vipper og bryn.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Blondes are pretty,but brunettes can read
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Nei blondiner er så blasse. Liksom ikke noe liv, å som regel er håret helt ødelagt og tynt. Og blondiner tåler ikke så mye sminke som de bruker. Blondes are sluts. Brunettes are beautifull. Slik er det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ansiktspen, men litt for tjukk. Derfor blir jeg nok plassert i kategorien gjennomsnittelig.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor blir du ikke tynnere? Bryr du deg ikke så mye om utseende? Føler du deg ikke dum når du går rundt å ser fet ut?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Av pen, penere, penest så er jeg nok penest! Alle på bussen ser på meg og skjønner at her kommer pene pene pene pen! (Jeg synger pent og jeg)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er brunette! Brunetter er penest!
sånn ca Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er drit heit;P hehehe.. neida, er nok ganske så vanlig jente^^ Om en dame sier hun er pen eller ikke har egentlig ikke noen betydning for meg, det er ikke man selv som avgjør om man er pen eller ikke;) Jeg skjønner ikke hvorfor folk trakter så veldig etter å se mest mulig pen ut (noen drar det jo så langt at man bare lyser billig^^), det er greit å se velstelt ut, men noen ganger syns jeg det går litt for langt. Personlig syns jeg mennesker som er fornøyd åssen de ser ut og åssen de er, uten alt for mye jåleri er ofte de vakreste:) Jeg trur det beste en fyr noen gang har sagt til meg, var at : Jøss du ser jo bra ut uten sminke også du. ( Og ja jeg skal leve på den resten av livet^^)
♥Nemi♥ Skrevet 18. februar 2010 #14 Skrevet 18. februar 2010 Mannen min sier at jeg er nydelig. Men mannfolk har ikke stemmerett:) Jeg føler meg fin på en god dag, og føler meg som et dass andre dager!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #15 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ganske vanlig, men lav og har stygge tenner som sikker gjør at mange synes jeg er stygg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #16 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har fin tynn kropp, men store pupper å fin rumpe. Jeg har veldig fine tenner, fine lepper, lange fine vipper, perfekte bryn med sminke. Fint hår, ganske kort. Fine klær, sexy men klassisk. Ganske fin hud. Alle sier jeg er pen, å alle titter på meg, ikke fordi jeg ser slutty ut for det gjør jeg ikke.
Lunapuna1985 Skrevet 18. februar 2010 #18 Skrevet 18. februar 2010 jeg ser ikke på meg selv som veldig pen akkurat, uten at jeg har noe dårligere selvtillitt/selvbilde av den grunn... Har de vennene, den familien og kjæresten jeg trenger. Derimot har kompisen til kjæresten min en samboer som er veldig flott å se på, og det vet hun selv. Måten hun viser seg på, og forteller hvor fornøyd hun er med utseendet sitt gjør at de fleste gutta i venneflokken til kjæresten min synes hun er grusom.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #19 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ikke ansiktspen, men har visst en helt grei kropp. Alltid hatt dårlig sjølbilde, men likevel alltid vært fornøyd med puppene mine. Men det rakner vel det også når amminga begynner....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #20 Skrevet 18. februar 2010 Ja da blir det kvalmt, det er noe annet igjen, det er dårlig personlighet det. Her snakker vi om ren skjønnhet.... Jeg er en skjønnhet, men det tar tid om morgenen. Og det koster penger ikke minst. Men pen er jeg. Skryter aldri av det, å sier aldri til noen at jeg syntes det selv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 Jeg ser bedre ut enn de fleste, men er ikke fornøyd med meg selv, har ikke god selvtillit eller selvbilde. Men jeg er jo ikke dum , de fleste steder jeg er, er jeg den peneste der.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er fashion modell, ergo mange som synes jeg ikke er pen in real life, men smashing på bilder. 177 cm, blond, blåe øyne, 53 kilo, grei byste, flat mage, laaaange ben. Jeg synes jeg er pen.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 18. februar 2010 #23 Skrevet 18. februar 2010 Hva er det for en ting og si Anonym 14:50?? Herregud.. Er mange pene jenter der ute som er litt og/eller mye overvektig. Hater når folk skal snakke sånn om overvektige mennesker.. Mange er stolt av åssen di ser ut uansett,men fins jaggu mennesker der ute som klarer og tråkke på en person di ikke har møtt engang.. Du som burde føle deg dum her!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 Jeg svarte for noen dager siden på en tråd som het "Jeg har vært så heldig med utseendet" eller noe i den duren. Som jeg skrev da, så forteller omverdenen meg at jeg er pen. Menn kommenterer meg, plystrer, jeg er alltid den av venninnene som blir sjekket opp på byen og får kommentarer som "Du er noe av det aller vakreste jeg har sett". Jeg har blitt stoppet av et modellbyrå, oppfordret til å stille som årets ansikt for Revlon og fått tilbud om en tv-serie kun basert på utseendet. Venninnene mine sier de føler seg som luft ved siden av meg. Jeg har av og til sluppet å betale for mat eller varer pga at jeg ser så "vakker " ut og blir vinket foran køen ved utesteder "trenger ikke stå i kø når man ser slik ut". Har også fått jobbtilbud på gata fordi noen trenger en "pen dame for å dra folk til butikken" osv osv. Men saken er, siden jeg ble mobbet for utseendet som barn, og i flere år følte jeg så helt vanskapt ut, føler jeg ikke at jeg er pen!! Jeg var liksom ikke en av de pene i hele oppveksten, og det henger så til de grader i i dag også.. Føler meg bare som ei rar jenter som prøver å være pen. Men det er desto deiligere med alle tilbakemeldingene. Jeg kler meg ikke utfordrende- bare klassisk, med høye hæler og pene klær, mørk og med små bryster, så det er ikke slut-faktor som drar gutter heller;) Men jeg er avhengig av hva andre sier om meg, i og med at det var andres tilbakemeldinger som dro meg ned som barn, er det i dag andres kommentarer som drar meg opp,. Baserer ene og alene min egendefinisjon på hva andre sier, dessverre. Men samtidig har jeg jo fått så til de grader mye positiv oppmerksomhet som voksen, så jeg føler jo at jeg må ha noe også. En del av meg tror det, en annen ikke.. Gjør mitt beste for å se bra ut hver dag, og er glad så lenge jeg lykkes. Gikk sammen med døtrene mine på et senter etter jobb i dag, da datteren min sa utenfor et bakeri "åå mamma, jeg blir jo så fristet..". Fire menn satt ved et bord og i det jeg passerte sa de, "fristet ja, det skal jeg love deg jeg blir hehe", mens de alle så på meg. Det er utrolig tilfredsstillende etter å ha vært den stygge andungen som barn-- Skulle ønske jeg udelt kunne si "ja, jeg er pen!" Men det sitter nok for langt inne med min bakgrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå