Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har vært svimmel/ ør i snart 2 uker. Tatt masse prøver hos legen, men alt ser fint ut. Klarer ikke å slå meg til ro med at alt er fint siden jeg fortsatt er svimmel. Har også fått litt tåkete syn på ene øyet. Blir skikkelig engstelig, for jeg er plaget med helseangst til vanlig. Legen avfeide det med at det var stress :-/
blond Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Synes du skal høre på legen og lytte til kroppen. Stress kan gi svimmelhet, det kan også søvnmangel og bekymringer. Det er lite sannsynlig at det er noe alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Er svimmel hele tiden omtrent selv.Og er gravid.Og hatt tåkesyn i ny og ne..Visst legen mener du er frisk og alt er bra så må du eneten slå deg til ro med det eller prøve en annen lege.Kan jo være ting som ikke vises på prøver og vil jeg tro,som feks stress osv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Det kan være Krystall syken.....ett slags virus på balansenærven som forårsaker svimmelhet og tåkesyn..og til tider kvalme.... Kan oppstå av stress og angst/ depresjon....Kjenner fler som har dette,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå