Kuredu Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er 8+6 og oppdaget selvsagt brun utflod da jeg gikk på toalettet i formiddag.........blæææææh. Har hatt en SA tidligere, og den startet akkurat slik. Nå skal det sies at svangerskapet jeg hadde med barn nr 2 (etter SA) også var slik i begynnelsen. Da hadde jeg et hematom på livmoren (en blødning) som tømte seg, og det var 50/50 sjanse for at det skulle gå bra, noe som faktisk gikk bra. Så jeg må tenke positivt, for jeg tenker vel egentlig at " ja - det var det"...............får vel være glad så lenge det ikke kommer friskt blod da. Kjip dag i dag.......
Enknerteiertogenspire Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Jeg har også hatt brunlig utflod noen dager nå. Begynne på tirsdag, i dag har det nesten ikke vært noe. Har ikke vondt. Er veldig tidlig da, 5 uker. Kjenner veldig lite til graviditeten så det er nesten så jeg ikke tror jeg er gravid. Har heller ikke stikkinger. Huff, håper vi begge kommer oss igjennom dette uten abort!
Nat27 Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke ganske normalt med litt utflod, da? Så lenge det ikke er friskt, rødt blod...det er vel det som er det skumleste? Når det kommer til symptomer; Forrige (og første) svangerskap kjente jeg ikke NOE til NOENTING! Merket bare at jeg var litt "tett i desen" pga ustabile slimhinner, og uten antydning til mage før jeg var 6 mnd på vei tvilte jeg ofte på at det var noe som var i live der inne... Men det var det, og i dag er skjønnheten 8 år og frisk og livlig! ) Så pris deg lykkelig over at du ikke kjenner noenting, det finnes nok av ubehagelige plager!
jennte78 Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 ja takk, hadde det oxo i uke 7 og 8, vært uten nå i 3 dager, blir litt lettet, men det var slik med meg begge gangene jeg mistet.men jeg har sjakket at hjerte slår <3 til den lille. Jeg bare må være positiv, alikevell om jeg må lese alt her :/ lykke til alle sammen, det sies jo att det er normalt med farget utflod, men...har jo fått en nydelig datter, så det sitter nok nå
Kuredu Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 ville bare komme med en liten oppdatering.... Det har ikke vist seg å være noe mer farget utflod siden i går, så foreløpig er jeg lettet. Jeg kontaktet privat gynekolog i dag for å ta UL men kunne ikke få time før i mars, og da ble det jo ikke noe. Jeg vil jo vite noe nå! I verste fall får jeg heller ta kontakt med legevakten i løpet av helgen hvis noe mer skulle skje.....
mednr5imagen Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Sender deg masse varme tanker og lykkeønskninger Det går nok bra skal du se, jeg hadde også brunlig utflod, til og med litt friskt blod, men det gikk bra! Jeg ble veldig skremt selv, selv om dette var 5 graviditet- men jordmor beroliget meg med å si at det er svært vanlig, og at det som regel går bra Ofte følger det med store magesmerter og masse friskt blod om det er noe i veien. Lykke til!
jennte78 Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 min egen erfaring er å kontakte sykehuset selv, når jeg har vært redd, har da fått ultralyd kjapt vet ikke om det er på grunn av att jeg har mistet før da!!!
Kuredu Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2010 Ja jeg satser på at dette går bra. Vurderte å kontakte sykehuset selv, men er redd for å bli avvist. Gjorde det i forrige svangerskap nemlig, men da kontaktet jeg Riksen (var der jeg hadde fødeplass) og de bare lo av meg og sa at slikt hadde de ikke kapasitet til å ta seg av. Nå er ikke Rikshospitalet et akuttsykehus da, så jeg forstår jo det, men vedkommende jeg snakket med var svært ufølsom, følte jeg iallefall. Mulig jeg tar kontakt med legen min til uka fordi jeg faktisk går rundt og er bekymret, hadde vært greit å se at alt er ok. Særlig siden jeg jo har mistet tidligere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå