Gulljente+gullgutt Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Tenker Mallorca, men kanskje noe annet kunne være mer spenstig. Vil ha det varmt og komfortabelt. Reiser med jente som da er nesten 16 mnd. Forhåpentligvis en plass hvor det ikke er så lang flytid og direkte fly.
Lillesnuppis Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Har bare 1 ting å anbefale jeg. Side i Tyrkia. Flytiden er 3 min og 50 min. Å 1 time med buss til Side. Lite sted med masse herlige mennesker. Flott strand og masse god mat.
Lillesnuppis Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Skulle være 3 timer og 50 min da Heheehehhe
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Vi reiser i begynnelsen av mai, og vi reiser til Rhodos. Reiseselskapet anbefalte oss Rhodos, Kreta eller Kypros så tidlig. De anbefalte ikke Mallorca i begynnelsen av mai hvertfall - pga ustabilt vær, men er kanskje mer stabilt i slutten av mai? Vi reiser også med snuppa som da vil være 16 mnd. Flyturen var på ca 4 timer - og er direkte fly! Rhodos er i allefall ikke i mine øyne særlig spenstig da - hehe - men tror det blir supert for snuppa!
Gulljente+gullgutt Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Var nettopp inne og så på fig tree bay på kypros. Noen som har vært der med små barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå