Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Kan dere komme med råd på hva jeg kan gjøre for å komme i kontakt med folk. Føler meg så alene. Har ingen gode venninner og familien vil ikke ha kontakt med meg siden jeg ikke tok abort. Var skam i dems øyne på at jeg fikk barn uten å være sambo eller gift. Sønnen min på 2 år er med pappan sin til hans familie til der han kommer fra ( Spania) i 3 mnd. Så da blir tiden så veldig lang før jeg skal dra nedover i mai for å være sammen med dem i 2 uker. Å vi drar hjem igjen til Norge, men etter den turen kommer jo den normale hverdagen igjen. Å da er jeg like venneløs som før. Jeg er ikek sammen med barnefaren, men han har sønnen sin så ofte han kan. Håper noen kan svare meg. Helst noen ting som ikke koster alt for mye da.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg vet det arrangeres turgrupper/trim i Frognerparken, helg gratis og sikkert en ypperlig måte å bli kjent med andre. Ellers så er det vel sånn at du må ta kontakt med folk selv, det er ingen som vet at du er alene. Håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141261103
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har vært mange ganger på disco alene, men jeg ender med å gå hjem tidlig for de fleste er der med venner. Å da er det vanskelig å komme i snakk med andre. Jeg går turer i parker og snakker med andre, men kan ikke si. Hei jeg er ensom. Vil du bli min venninne. Tenkte jeg skulle melde meg inn i en spinning, bok klubb eller noe sånn. Hvor man treffes 1 gang pr mnd eller noe ( håper du skjønner hva jeg mener) Der kan det være håp på å komme i kontakt med noen. er i svømmehallen, men dere er det ikke lett å komme i kontakt med noen. Hihi. HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 På disco alene er det vel ikke lett å møte hyggelige mennesker å bli venner med. Gå heller på Biblioteket, cafe, kulturarrangementer osv
Lunapuna1985 Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Jeg ser problemet ditt veldig godt. Skal innrømme at jeg faktisk har endel av vennene mine gjennom hundene mine. Man har blitt stoppende og prate såpass masse at man fortsetter å treffes. Ikke minst har jeg fått min bestevenninne via hundene, da vi kjøpte hver vår hund fra samme kullet og ble kjent slik... Ellers er jeg litt usikker på hvordan jeg ville ha gjort det selv... Kanskje du kan lage en "kontaktannonse" her på forumet. Skrive litt om deg selv, hva du liker. Så kanskje noen blir interessert. Da kan dere skrive privat og avtales å møtes.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Åpen barnehage med sønnen din Prate med folk på lekeplassen Treffsidene her En hobby du kan sysle med, det finnes strikkekafe på løkka for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå