En Prins + Prinsesse Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Sliter litt psykisk etter jeg hadde SA med utskrapning forrige onsdag,,, føler jeg må prate med noen profesjonelle om dette.. vil HELST prate med noen jeg kjenner litt... Pratet dere med noen etter dere hadde hatt det?? Evt hvem? jordmor/psykolog/lege??? hvordan var dette isåfall......
Full house Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har hatt 3 etter MA, og alle svangerskapene var prøverør. Det var skikkelig tøft, så du har min fulle sympati.. Jeg hadde ikke profesjonell hjelp, så jeg brukte rett og slett tiden til å bli "ferdig" med det. men om du føler du burde snakke med en profesjonell, synes jeg du skal kontakte fastlegen din :-) Trøsteklem til deg!
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 det er helt jævelig å tenke på.. alt skjedde så fort... UL hvor det viste seg at hjertet ikke slo, å utskrapning på samme dag.. veldig vanskelig å fordøye dette!! Fastlegen min er ikke så lett å prate med om sånne ting.. syntes det hadde vært lettere med ei dame... å jeg var hos fastlegen to dager etter inngrepet, men han sa ingenting.... hadde trudd vi skulle prate om hva som hadde skjedd, men nejda... ikke lett detta ..... ;(
Prish Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Du kan få en time hos jordmor. Det blir vel ikke noen du kjenner litt, men du får snakket med en person som er spesialist på slike ting.
brooklyn Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Jeg pratet hull i hodet på mannen min om dette og det som hadde skjedd. Om skuffelsen, forventningene som ikke ble noe av, om hvor mislykket jeg følte meg, slike ting. Og han lyttet og lyttet og lyttet, stilte alle de rette spørsmålene, og lot meg tyte videre. Det hjalp veldig for meg ihvertfall. Men om du trenger noen utenforstående å prate med, kan fastlegen hjelpe deg er. men ventetid og slikt kan jeg ikke noe om. Lykke til!
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 kanskje jeg skal gjøre det... eller Gyn legen som opererte me.. hun var veldig hyggelig......
lille sprelle Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Spør om en samtale med jordmor eller prat med fastlegen din Er ikke ok i det hele tatt det du har vært gjennom, men for meg hjalp det å tenke at det ikke var ment å bli når det døde.
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2010 det har du helt rett i... men klarer ikke å tenke sånn enda.. har prøvd!! tru meg!!! det jeg sliter med er alt som skjedde så brått den ene dagen!! Ul operasjon, alle tanker rudt dette......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå