Gå til innhold

Mitt siste innlegg på 1. tri....:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg 12 fullgåtte uker og rusler over på 2. tri. Jeg vil med dette innlegget få benytte sjangsen til å takke for meg her inne. Jeg har vært her inne ved flere anledninger, men ikke kommet videre til 2 .tri de andre gangene. Det betyr at jeg har fått oppleve 1 .tri på godt og vondt.

Jeg syns dere er noen flotte damer! Dette forumet skal være for alle og jeg håper dere fortsetter å støtte hverandre både ved gode nyheter/opplevelser, bekymrede tanker og ved opplevelser man gjerne skulle vært foruten.

Når man deler sine bekymringer og redsler her inne, gjør man seg veldig sårbar. Vis at dere forstår dette når dere svarer på innleggene.

Men vær også flinke til å dele positive opplevelser og tanker.....for det er de det er flest av:-)

Tusen takk for meg, og lykke til alle sammen!

Vi sees!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Håper alt går bra!

Lykke til

Skrevet

Godt skrevet :) Om 10 dager rusler jeg etter :) Lykke til !

Skrevet

Gratulerer kjære deg:) Du sier det så godt her at jeg må bare signere jeg altså:)

Kommer etter om 4 dager jeg da:)

Klem

Skrevet

Jeg gleder meg til å se både Tezz78 og Maddemor om noen få dager. Det skal bli godt å puste ut for oss alle tre nå. Må si til deg Maddemor, at hvert et positivt innlegg du kom med denne gangen, har varmet hjertet mitt veldig:-)

Til dere andre må jeg få ønske dere riktig lykke til i de spennende ukene som kommer. Mye skjer med kropp og sinn i starten når man er gravid! Stå på og lykke til, jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...