Gå til innhold

Hva tenker du "hvite"menn gifter seg med thailandske kvinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en dokumentar på TV for ikke lenge siden, den het et eller annet '...for mine føtter...'

Handlet om norske menn som var bosatt i en av thailand's beryktede 'sex hovedstader'

De ga ikke et spesielt varm førsteinntrykk for å si det mildt...Men alle er såklart ikke sånn! Jeg kjenner personlig ingen norske menn som er gift med kvinner fra Thailand.

Skrevet

Da tenker jeg at de thailandske damene har gjort det pga at de vil ha ett bedre liv .

Skrevet

Da tenker jeg enten "enkel mann" dvs en med alvorlig psykisk lidelse som ikke kan få seg en likeverdig partner her hjemme, eller en mannsjåvinistisk pedo-sex-gris som ikke kan utstå sterke norske kvinner - samt en prostituert dame fra Thailand som drømmer om større materialistisk rikdom

Skrevet

Jeg tenker at en jeg gikk i klasse med på videregående traff ei thailandsk dame mens han var på backpacking der nede. Han skulle egentlig reise mye lenger, men klarte aldri å dra fra henne. De bor nå i Norge og møter daglig fordommer om at han har bestilt henne, noe som er fryktelig sårende for både henne og han.

Skrevet

Eldre hvite menn med unge thaidamer, er ikke ekte kjærlighet!! det er jeg sikker på i 90% av tillfellene. Jeg kommer fra ei bygd på Vestlandet og det er ikke få halvskallede menn med hvitt hår som har jenter på armen som er 30 år yngre enn de. Så ulykkelige ansikt skal man lete lenge etter.

Skrevet

En i familien min er gift med en thailandsk dame. De møter mye fordommer, for å si det sånn. Han var gift med en norsk dame i mange år, men de ble skilt.

Han er motorsykkelentusiast og reiste til Thailand på tur. Møtte denne dama (som forøvrig kommer fra en ganske velstående familie), de ble kjærester, bodde i Thailand en stund før de bestemte seg for å flytte til norge.

Det er ikke noe galt med verken ham eller henne.

Skrevet

Helt ærlig? Horekunder, tapere. Men dette er baset på et meget snevert utvalg.

Skrevet

Har sagt det før og sier det igjenn. Det er et gjensidig missbruk.

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv 14:18.

Skrevet

Stort sett er de fornøyde begge parter. Han får DAME, gjerne purung, hun får stabilitet og penger..

Syns synd på de som virkelig er forelsket, man tenker jo sitt, da..

Skrevet

Synes det var morsomt.

Stod på flyplassen i en større utelandsk by og ventet på flyet fra Norge.

samtidig hadde flyet fra Thailand landet og ut kom de små thailendske damene trippende og ble vel motatt av eldre, til største del, ekle mannfolk.

Selvfølgelig finnes det også ekte kjærlighet, men det er nok mange mannfolk som kjøper seg en kone derifra (og fra østeuropa) fordi han ikke takler en moderne kvinne med egne meninger ol.

Han vil ha en han kan kontrollere og en soms teller for ham og gjør som han vil.

Hun vil ha penger

Skrevet

At i de flest tilfeller eer damene bestilt og betalt.

Men kjenner også til untaket om to som fant hverandre og elskerhvrandre, noe som ikke er vanskelig å se når de møtes

Skrevet

En jeg kjenner har thaidame fordi han ønsker hushjelp og sengevarmer...norske damer blir visst for "sterke" for han....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...