..snøklokke.. Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Så da vet jeg det! Test sist uke VAR faktisk en feil test. Så nå får vel jeg også begynne å tempe og el-teste:-/ Og ikke minst håpe at tr kommer rimelig fort nå..
mimie Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig svar å få, men nå VET du i hvertfall.. Tror temp test er det sikreste, jeg tror nemlig nå at jeg er blitt "lurt" av positiv el test, og at jeg ikke hadde el før en uke etter, altså at hele syklusen min er en uke forsøvet... De som temper virker det som har bein-kontroll på syklusen sin.. Lykke til med ventetiden
..snøklokke.. Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har to barn fra før, og har gått på pergotime begge ganger pga sjelden el.. Hadde liksom et håp om at vi slapp det denne gangen.. Hvordan fungerer egentlig dette med temping? Er det slik at et vanlig termometer i armhulen er nok? Lykke til du også
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Så trist å lese at prøven var negativ. Men på den andre siden, så fikk du ihvertfall ett svar. Stoler ikke helt på grav.tester må jeg si, så tar ikke en strek for å være en strek, sånn helt uten videre. Lykke til videre, plutselig er du gravid
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig! Håper du får komme i gang med prøvinga igjen raskt. Vil verkeleg anbefale temping, det i tillegg til å følge med på utflod gjer at ein har god kontroll. EG tok ingen graviditetstest eingong denne gangen. 18 dagar med høg temp var sikkert det. Tar tempen i baken, får ikkje så stabile verdiar i munn eller armhule, men kvar sin smak. Les meir på pernille.info
..snøklokke.. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2010 Takk Efua. Jeg har gått på pergotime begge ganger før vi har fått barn, så er redd jeg må det denne gangen også. For å få skikelig el . Men skal gi akunktur en sjanse tenkte jeg. Sjekking av utflod og tapp er egentlig nok for meg, for det pleier være rimelig sikkert, bortsett fra at tappen kan være litt merkelig av og til. Feks har den ikke lukket seg ordentlig for 6-7 uker inn i sv skap.. Nå håper jeg bare at jeg får mensen snart, så vi kan komme igang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå