Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er gift og bor i et pent hus i byens fineste områd. Siden jeg er en gruble bekymrer jeg meg for hva jeg skulle gjort om jeg ble alene (ikke at det er sannsynlig slik det ser ut nå). Da ville jeg vel måttet gå kraftig ned i bostandard? Noen som har måttet selge huset og flyttet i leilighet? Hvordan var det? Og egentlig trenge rman jo like mye plass selv om man ikke har mann, for barna må jo ha hvert sitt rom i tillegg til mor sitt. Håper det aldri skjer meg
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har tjent mye hele ekteskapet, jeg kjøpte ut mannen min og sitter igjen med stort hus i et pent strøk. Viktigste tipset til kvinner er å ikke la seg bli avhengig av en manns inntekt for å klare seg. Jeg får jobbet ekstremt mye når barna er hos eksmannen, normalt når ungene er hos meg. Jeg storkoser meg med å være selvhjulpen!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har et soverom, barna deler jeg sover på stua. Til høsten flytter jeg ut av byen da blir det hus/leilighet med 2-3 soverrom. er det to får barna dele, er det tre får vi et hver. Hvor/hvordan du har råd til å bo kommer vel ann på hva du tjener. Og hva du får i bidrag. Men man skal ikke belage seg på bidrag da det kan jo skje far noe, eventuelt barna vil bo hos han og så blir plutselig den summen lavere/borte Men vi som har blitt alene bekymmrer oss nok stort sett ikke mest om man bor "dårligere" en før. Man blir ikke lykkligere i et stort hus med et menneske man ikke vil leve med en alene i et mindrehus/leilighet. Men nå har jeg aldri vært en person som setter så stort pris på å eie allt mulig. Jeg er fornøyd med livet da vi har tak over hode, mat på bordet Barna har allt de trenger og mere til, og jeg slipper å bekymmre meg for hvordan ting skal betales, men heller sitter igjen med litt ekstra hver mnd. Men det kommer jo ann på hva man er vant til i livet.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ikke avhengig av han, men tjener ca 360 000 i året. Altså ikk enok til å kunne opprettholde dagens boligstandard om det skulle skjære seg. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå