Gå til innhold

Dere som har tatt tidlig ul i privat regi..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere betalt for det? Sjekket prisen hos Volvat for nysgjerrighetens skyld og de skulle ha 1200,- Synes det var mye penger jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke be legen om henvisning ? Si at du er bekymret , så ordner han/hun sikkert det :) Og det koster nesten ingenting :)

Skrevet

jeg gikk til sigrids ultra i stavanger, betalte 500kr. Kjempefornøyd! Skal si Volvat var dyre!

Skrevet

Tezz79: Hvor mye ressurser ville ikke gått til dette om alle skulle gått til lege og "løyet" seg til en tidlig UL for å stille nysgjerrigheten?

Personlig tror jeg at gyn/fødepol rundt omkring i Norges land trenger å prioritere de som virkelig trenger tidlig UL, f.eks de med tidligere SA/blødninger/mor er syk etc.

Til HI: i Oslo koster det +/- 1000 kr, men sjekk i byene rundt, kan være billigere der.

Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Her jeg kommer fra så er det faktisk helt gratis å gå til gynekologen på ul :) I mitt forrige svangerskap var jeg ofte på ul pga jeg var bekymret.. Å denne gangen var jeg i uke 8 og skal igjen i uke 13:) Alt med graviditet er helt gratis her:)

Skrevet

Jeg går til gynokologen min og betaler bare for timen!

Skrevet

Jeg tok hos gynekologen på legekontoret jeg går på.

Betalte 200kr for timen inkludert ultralyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...