Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 jeg har en datter på 3 mnd, full ammer , og ammer annen hver time, men fra kl.10 til 7 ammer jeg ikke,dvs at jeg ikke ammer i 9 timer for hun sover hele natta, siden lørdag merker jeg at jeg har veldig lite melk og puppene er nesten myke når jeg ammer henne , men siden hun har vært 2 måneder suget puppen bare 5-7 minuter og slippet, er det det som er årsaket til at melkemengden minker? , jeg er veldig bekymret og er redd at lille ikke får nok melk eller jeg mister helt.
_Løvemamma_ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Det at brystene er myke betyr ikke nødvendingvis at det er mindre melk i dem. Om jenta di blir mett og legger på seg som hun skal så er det ikke noe å bekymre seg for. Du kan jo dra på helsestasjonen å veie henne en gang i uka eller så en periode, for å se om hun legger på seg? Ellers er det noen som blir nødt til å pumpe seg om natta når babyen begynner å sove natta igjennom, fordi produksjonen synker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå