Gå til innhold

I dag skal jeg på tidlig UL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig spent...vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Håper alt står bra til der inne. Kommer til å gå skjelvende opp i den gynekolog stolen i dag.

Er ca 8 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg også, kl halv 14:) Jeg er i uke 10 ca og klarer nesten ikke vente :)

Masse Lykke til :) og gleder meg til å høre åssen det har gått :)

Klem

Skrevet

Så morsont at du også skal i dag ;-)))

Lykke til til deg også!! Vi får snakkes senere ;-)

Jeg har time 14.20...

Skrevet

lykke til! Jeg har time i morgen kl 08. Gleder meg vilt:D

Skrevet

Da har jeg vært på UL og det viste seg at jeg er 12 uker og 5 dager :) Alt var bare bra og det var bare 1 baby :) De klarte å få frem alt ved utvendig UL :) Nå er jeg spent på åssen det gikk med deg:)

Skrevet

Alt gikk veldig bra med meg også ;-)))

Så det lille hjertet slå, plommesekken var rund og fin, str. passer etter alder, altså 8 uker, og lå fint plassert midt li livmora!!!!

Er bare så glad! har allerede bestilt ny time i uke 12 ;-) Da får man jo se litt mer av ungen, ikke bare en 15 mm avlang sak med bankende hjerte. Selv om selv det er fantastisk.

Det eneste litt rare var at gyn i første omgang trodde hun så to fostersekker, men at den ene var tom. Etterpå var hun ikke sikker på om det bare var måten og vinkelen hun holt UL apparatet på (tok innvendig UL), for i noen vinkler var det bare en fostersekk med foster, men i andre vinkler så man tydelig noe som liknet på en mørk fostersekk ved siden av. Ikke vet jeg. Hun sa iallefall at det uansett ikke var noen grunn til bekymring.

Jeg har hatt ganske høy HSG så har lurt litt på om det kunne være fler en en.

VI ER HELDIGE!!!! Lykke til!!!

Skrevet

Oi så spennende da.. De ser vel litt mer på neste ul da.. Jeg hadde utvendig ul og der så vi alt.. var veldig overrasket men så var jeg jo lenger enn jeg trodde også.. så nå hører jeg jo plutselig til på 2 trimester:) Masse lykke til videre :)

Skrevet

Takk for gratulasjonen, lin76!!

Og mamman til prinsesse malin, lykke til videre på 2 trimester!! Så heldig du er som tjente inn to uker på den måten ;-)

Ses igjen om en 4 ukers tid da!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...