Gå til innhold

Erstatning - malt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om å løse opp 1 ts malt i melk til lille, men hvor ofte skal man gjøre dette? Flere ganger dagen, en gang dagen eller en gang i uken? Det glemte jeg visst å spørre om...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved behov. Om ungen ikke blir forstoppet av mme, er det ikke noe behov for malt.

Skrevet

Jeg brukte det i hver flaske til min

Skrevet

På barselavdelingen sa de at jeg enten kunne ha det i en flaske pr døgn, eller fordele det på alle flaskene. Jeg lager mme for et døgn i gangen og pleier da å ha det i alle.

Skrevet

Takk for svar. Babyen har knallhard mage, så kommer til å bruke malt til det blir bedre (startet for en 3 dager siden). Han startet med grøt for halvannen mnd siden og har fått erstatning siden fødselen. Magen har vært fin til nå, så når det regulerer seg går vi vekk fra malten, tenkte jeg. Skal snart starte med middag. Noen erfaringer med hvordan avføringen gjerne blir da? Kan det blir hardere, bør jeg vente litt til mage blir bedre?

Skrevet

Magen til min ble bedre når hun kom mer i aktivitet. Pass på at han får i seg masse vann når han begynner med mer fast føde. Man må ha væske for å holde bæsj myk.

Min fikk og youhurt og ikke gi lite modne bananer,heller mest mulig modne mot brune.

Skrevet

Han er veldig aktiv, ligger og vrir seg og ruller rundt på gulvet. Han har vært slik siden han ble født (og før den tid også). Jeg har gitt han 50/50 melk/vann på flasken etter grøten. Har vurdert å gi mer vann, men han er ganske liten for alderen. 6 mnd og litt over 6 kg, så han trenger all næring han kan få. Så moden banan skal hjelpe? Gir også sviske, så skulle jo tro at forholdene ligger til rette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...