Gå til innhold

Herreguuud! 8 dager siden fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen er snart helt borte og jeg har gått ned 9 kilo! Gikk opp 14 kilo i svangerskapet.. fra 56 kg til 70 kg og er i dag nede i 61! Hadde ikke så mye vann i kroppen heller, men selvfølgelig litt! Jeg er superstolt av kroppen min som ordner opp!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen veier jo 3500 (snitt), livmoren ca. en kilo, fostervann ca. en kilo, ekstra blod i kroppen + annet gørr ca. en halv kilo, anstrengelsen ved å føde, og gå et døgn uten mat (?!) 0-3 kg.. Bare der har du jo mellom 6 og 9 kg...

Skrevet

Samme! her også:) Jeg overdriver ikke når jeg sier at magen min var helt flat igjen 14 dager etter fødselen! :) Vi er heldige da..:P

Skrevet

Samme som meg det. De 5 siste kg tok det imidlertid litt lenger tid å bli kvitt. Men innen 3 mnd etter fødsel tror jeg de var borte.

Skrevet

Flinke kroppene våres!! :D

TS

Skrevet

Ja, er det ikke deilig å bokstavelig talt bli mange kilo lettere nærmest over natta :)

Skrevet

herreguuud, snart 20 mndr siden fødsel, og jeg har gått ned de 20 kg jeg la på meg, og litt til:p

Hehe, kroppen min ville IKKE samarbeide;)

Skrevet

Veide meg relativt kort tid etter fødsel (to timer etter, var vekt på badet, hehe) og første gangen var det 9 kg mindre og andre gangen 10 kg mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...