Angelina Jolie Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 ...og de også har kolonner der man kan legge opp bilde av seg selv, attester og vitnemål, er det da negativt at jeg ikke legger det opp? Kan godt legge ut et bilde, men jeg har ikke attester siden min nåværende jobb ikke vet at jeg søker andre jobber og vitemålet vil jeg ikke legge ut siden jeg vil ha en mulighet til å forklare hvorfor karakterene er som de er, vil dette da telle negativt for meg at de har har dette når de evt leser min CV?
Rampongi Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Nei, det tror jeg ikke. Heller la vær enn å legge ut dårlige karakterer spør du meg. (aner jo ikke om dine karakterer er dårlige, men siden du skrev det du skrev) Om de finner din cv aktuell, vil de jo etterspørre attester og vitnemål vil jeg tro. Men om du er interessert i en jobb der, bør du gjerne ringe dem i tillegg til å legge ut cv. Lykke til!
Angelina Jolie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Ja, de er dårlige det siste året og det vil jeg heller gjerne forklare ved et intervju om grunnen hvorfor enn å legge det ut på nettet dems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå