Gå til innhold

Jeg blir så jævlig forbanna på han Mohyeldeen Mohammad!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da mener jeg at steining av muslimer er ok.. men om jeg sier det høyt blir jeg anmeldt for rasisme.... kast jævelskapen ut av landet. eller brenn de på bål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn at jeg ønsker å leve i et samfunn med ytringsfrihet. Ytringsfrihet betinger at også de som mener noe helt annet enn en selv, har lov å si hva de mener.

Den dagen vi begynner å straffe folk for meningene deres, er vi ikke hakket bedre enn Somalia, Saudi-Arabia og andre dysfunksjonelle møkkastater.

Skrevet

ytringsfriheten må være absolutt! Det er mange jeg er uenige i, men den dagen noen blir fengslet eller deportert pga sin ytring står Norge for fall.

Skrevet

Vi kan ikke kalle oss et demoktati uten yttringsfrihet, den er en av bærebjelkene i et demoktatisk samfunn. Det er defor revnende likegyldig om Mohammad ikke vil gitt oss samme rettighetene.

En annen positiv konsekvens ved yttringsfriheten, er at ekstreme grupper blir lettere å oppdage og overvåke.

Skrevet

Det koster - men du har rett i det. Allikevel gjør ikke denne figuren det lett - verken å være muslim, homofil eller norsk. Synes at vi på et eller annet vis skal ta sterk avstand fra uttalelser som truer vår frihet til å være den vi er - det er også et ledd i det å ha ytringsfrihet.

Skrevet

Om vi skulle ha kastet ut alle idiotene her til lands, ville vi blitt et svært så (enda mer) grisgrendt land, for ikke å snakke om et smalt befolket bim/dib. Noen her inne bør beskyttes fra seg selv og sin dårskap.

Skrevet

Trodde ytringer og ansvar gikk hånd i hånd jeg??? Og ikke minst,hva med moral???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...