Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg hater jobben min så indelig!! Blir deprimert bare ved tanken på å være dær. Men jeg prøver å holde ut til det sitter en spire. Sånn at jeg er sikker på at jeg får penger det året jeg går hjemme. Tenkte jeg skulle søke meg ny jobb når jeg er i permisjon. Huff. Blir så deprimert. Nå har jeg vært hjemme fra jobb i to dager. "syk"... Jeg vet det er forferdelig slemt. Men jeg klarer det bare ikke. Det er en tung jobb og den er på kveldstid. Jeg har vondt i både kropp å sjel. Håper virkelig spiren min sitter snart, så jeg kan begynt på livet mitt..*sytsyt*
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor ikke søke ny jobb med en gang. Du må jo jobbe i svangerskapet også, så sant du ikke blir syk i svangerskapet. Det er dessverre jeg og kan faen ikke gå fra sofaen en gang. Jeg vil på jooooooobb!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Legen og akupunktøren min sier at jeg ikke kommer til å klare å jobbe når jeg blir gravid. Grunnet fare for å miste. Har pcos og er "kronisk stresset" Men håper jo selvsagt jeg får jobbet litt. Men kjipt å søke ny jobb nå, også får jeg ikke jobbe når jeg blir gravid. Da får jeg jo ingen penger når jeg går ut i perm..:s Må jo jobbe i 6mnd eller noe for å få penger. Eller?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Sykepenger teller heldigvis som permisjonsopptjening. Ellers hadde ikke jeg fått noen permisjon. Er i uke 8 nå, og sykmeldt. Ikke spesielt store utsikter for at jeg får jobbe igjen heller. Tør rett og slett ikke. Nå er det pga. kvalme og at jeg ikke får i meg mat. Men jeg kjenner allerede kynnere, og jeg har mistet tre ganger på rad, så nå må jeg nesten tenke på meg selv! Selv om det er utrolig kjedelig :/
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Huff, så kjipt!:s Men uansett greit med tanke på deg å babyen da. Slapp av å kos deg:) Jeg ser faktisk fram til å slippe å jobbe. Tror kanskje jeg er en skjelden vare? Men tror det blir litt sånn når man er i en jobb mann virkelig ikke fordrar. Jeg har holdt ut utrolig mye lengre enn hva jeg trodde jeg kom til å gjøre. Med en forferdelig urettferdig sjef, forferdelig arbeidstid og fysisk tung jobb. Gleder meg virkelig til å gå hjemme, besøke venner, dra på cafe, lage middag til samboeren. Ja, dagligdagse ting jeg ikke får gjort nå. Bare kose meg med en spire som klamrer seg fast for harde livet!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Få deg en ny jobb, du vet ikke hvor lang tid det vil ta før spira sitter, å være et sted du hater er hvertfall ikke sunt for deg. At du ikke kan jobbe et helt svangerskap kommer vel ann på jobben du gjør?? Er noe som heter tiltrettelegging!!! Du må ha jobbet 6 av de 10 siste mnd for å ha krav på svangerskapspenger eller hatt tilsaverende inntekt som feks sykepenger/fødselspenger etc..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Åh, kjenner så inderlig godt følelsen din av å ikke ville på jobb!!! Jeg vil heller ikke ha jobben min, vil ha en annen jobb. Og jeg kan ikke se frem til en svangerskapspermisjon heller... For vi har fått de barna vi skal ha. Så fremt det ikke skjer ett uhell da...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Skjønner deg veldig godt! Men kan du ikke søke deg en ny jobb da? Jeg holder jo kun ut i jobben jeg har nå pgr. av at jeg håper på å bli gravid snart.. Nå er jeg hjemme på min "sykedag" nr to. Da det skal være mere trovedrig at jeg er "syk"..... Jeg som en gang i tiden hadde så bra arbeidsmoral. Nå mååå jeg bli gravid snart! Så jeg slipper denne deprimerende skyldfølelsen av å ikke være på jobb.. Samboeren merker det på meg også. Jeg blir en helt annen person når jeg ikke har vært/ skal på jobb. Mye lettere å ha med å gjøre. Ber til høyere makter om at jeg blir gravid snart, så jeg får slutt på dette marerittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå