Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 8 hulls sorte Hilsen utslitt mor som ikke lenger vet hva som er ut og inn
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 De er vel kule hvis klærene passer til også? Mamma er 42 og går med sånne
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hvilke klær passer til da? Jeg liker enkle feminine klær. Gjerne tights og genser/kjole
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Haha. Nei de er ikke kule (i mine øyne)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 De var kule tidlig på 90-tallet..nå, not so much.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Er ikke det sånne som blitzerne går med...?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 doc martins er noe jeg husker fra ungdomstida.... da var de kule... de kan da vitterlig fortsatt brukes, men helst ikke til tights da gitt:/ Da ser man fort litt spesiell ut. Til tights og tunikaer synes jeg ballerina og støvletter passer best:) Trenger ikke hel eller at det skal være pynta, men sko til litt oppå ankelen til tights, det synes jeg ser fælt ut! Synes også det er rart med lang tights og snøresko til... Men det er min mening da;) Jeg bruker alltid leggvarmere til tights hvis jeg skal ha søresko til, slik at det går i ett, eller så bruker jeg støvletter, blir mest av det nå som det nærmer seg vår:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Uenig i anonym over her. Doc martins kan fint brukes til tunika og tights/tjukke strømpiser. De går aldri av moten men man må greie å matche de til antrekket sitt da. Jeg har rockabilly stil og skal ut å kjøpe doc martins neste uke. Jeg er drittlei støvletter og lengter til våren og pumps, så da blir det skjørt og støvler de neste månedene.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Takk stinker! Da hører jeg på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå