Gå til innhold

Begynte på spray idag tidlig :) bivirkninger noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spraye i begge nesebor morgen og kveld.

Var redd for at sprayen skulle smake vondt osv, men det gjorde den heldigvis ikke :)

Skal spraye frem til 10.mars. Da begynner jeg å sprøyte. (skal da spraye i 1nesebor, morgen og kveld)

Er det noen som har fått bivirkninger av sprayen? Leste på bruksanvisningen om bivirkningene,men håper jeg slipper unna dem ;)

Lykke til alle sammen. Har stor tro på at 2010 er et kjempebra år for oss alle :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Hos meg varierer det litt, men siste forsøkene med laaaang nedregulering var ille. Jeg misstet hår og var fullstendig energiløs...men tidligere forsøk har gått bedre...tror dess lenger du bruker den sprayen dess værre...

Tror også dette varierer veldig fra person til person...men ingen bombe om du merker at du får litt kort lunt :-)

Lykke til!

Skrevet

Hatt 2 forsøk jeg.

Første gang fikk jeg hodepine de lux + att jeg ble kjempedeprimert.

TRASI periode.

No sist gikk det mye bedre. Noen få dager med hodepine,, ellers berget jeg ganske så bra:=)

Så kan variere fra gang til gang :=))))

Masse lykke te ja:D

Skrevet

Jeg kjente heller ingenting i begynnelsen, men etter en uke eller to fikk jeg en skikkelig uggen smak baki halsen, på en måte. Det varte en stund etter spraying, men det hjalp å spise noe. Håper du slipper unna dette, men kan nok hende du får diverse små bivirkninger. Kan ikke være helt trygg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...