Gå til innhold

Dagmamma ledig i Elverum:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fra i sommer/høst plass til to dagbarn hos meg. jeg har selv en sønn som er 4mnd nå. Fra november skal jeg ha ei lita jente 4 dager i uken. jeg er tilgjengelig fra 06.30 til 16.30 hver dag.Da jeg har barna hos meg er jeg på JOBB. all fokus på barna:) Mye ute,tegne,male,brette,lime....osv....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Jeg lurte på når tidligst du kan ta i mot barn? Hvilken mnd altså :-) Har ei datter på 9 mnd nå og vurderer å bruke dagmamma..Sjekker ut litt.. Hvordan er det prismessig? Har du ev referanser?

Skrevet

Når trenger du dagmamma da? jeg har ikke bestemt noen spesiell mnd enda egentlig...men permisjonen min går ut i august. kunne jo blitt enige om det da evt...jeg tar 4500 for fem dagert,4000 for 4 dager...inkl mat og aktiviteter:) å jeg jobber hvitt...det er det beste for begge parter!!jeg har helt siden jeg var 12-13 år passet masse barn, må i tilfelle bli foreldrene til de barna jeg passet før som du kan kontakte:)aldri jobbet som dagmamma,men vet jeg vil trives med da jeg er så glad i barn:)vi kunne møtes noen ganger å bli kjent da om dette er aktuelt for deg...er du fra elverum eller?:)

Skrevet

Hei igjen! Takk for svar.Er som sagt ute å sjekker litt.Noe usikkert her enda også.Venter på ledig plass i bhg bla.Jeg synes det var litt stiv pris for å være ærlig.Men skal tenke på det. Ja fra E :-)

Skrevet

hva syns du er grei pris da??har funnet prissatser på dagmamma.no jeg....aner ikke hva som er vanlig...:)

Skrevet

nå har jeg forhørt meg litt å da skjønner jeg at det er vanlig å ta kontantstøtte pluss barnehagepris...så da er det vel ikke ille med 4500 for full uke??tilbudet er hvertfall der om du skulle trenge det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...