Gå til innhold

Uke 17, -kanskje....?

Anbefalte innlegg

Da er planen satt for min del...

I slutten av mars ca må jeg begynne på nesespray (haaaater nesespray, gi meg heller sprøyter) og den skal jeg gå på i et par uker før det er dags for sprøytene...

Så blir det, forhåpentligvis, uttak i uke 17.

Det er ti uker til det, en evighet å vente ; )

Men aller først skal jeg ta en blodprøve som viser egglageret.

Tror det er snakk om å måle et antimüllerhormon, som gir en god indikator på egglageret og hvor godt jeg vil reagere på behandlingen.

Da får legene et mer presist grunnlag for hvor sterke doser jeg må ha, og om det i det hele tatt er no vits i å behandle meg.

Det er skummelt! Tenk om verdiene er så lave og dårlige at de ser det ikke er no håp?? Kjære vene og skrekk og gru....

De mener grunnen til jeg får så få eggposer må være at det er lite eggstokkvev igjen på den ene, skrantene eggstokken jeg har igjen.

Antagelig pga alle operasjonene jeg har hatt i magen og kanskje også pga den cysta jeg fikk i høst. Og med lite eggstokkvev får man heller ikke ut så mye egg. Så kanskje det hele ender før jeg får begynt?

En litt fortvilende tanke, det der.....

Jeg får bare vente i spenning på blodprøvesvar og krysse alt som er for at alt går bra i uke 17. Det hadde jo vært hyggelig og fått være ruger i det minste!

Snøværshilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141456981-uke-17-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...