Gulosten™ Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Den "vanlige" som er på Baby Shop bl.a. Korthåra
Lizzi 79 Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Anbefaler de de selger på barnebutikker. I alle fall ikke IKEA sine, da de blir veldig fort stygge. Hadde et av hvert når jeg fikk min første unge, og IKEA sitt er kastet mens det fra Babyshop skal brukes på nytt nå.
mamma med en i magen Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har ett fra Ikea fra før og nå kjøpte jeg svart på salg her.. Hmmm, husker ikke hvem butikk.. hihi Møbelbutikk hvertfall. Har alt lagt dette ned i vogna og det hvite fra ikea skal ligge i lekegrinda her i stua tenker jeg eller seng på mitt rom... Så greit med to..
Annci<3 Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Det beste er nok å bruke de som du kjøper i barnebutikkene. De er korthåret og ubehandlet. Kjøper du fra vanlige butikker så er de behandlet. Jeg har flere lammeskinn fra IKEA, de blir fort stygge og det samler seg vanvittig mye støv og dritt i de. Jeg hadde ikke brukt det til den lille.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Korthåret soveskinn fra nøstebarn. Fantastisk:) Ubehandlet, men kan vaskes i maskin på 40 grader. Finns ikke bedre:)
hufsetufsa Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 kjøp fra garveri... da får du absolutt de beste skinnene! be om blanding av spel sau og en annen type!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå