<3 2prinser <3 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg aaaaner ikke hva vi skal ønske oss...leker fikk han jo mye av til jul, og jeg jobber i barneklesbutikk og får 50%, så han har plenty med klær..jeg aner ikke hva han kan ønske seg!
*smula* Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Barnehagesekk ala bergans Bilbaneteppe Bøker SingSang-den første boksen
Cornelianelia Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Her er noen forslag. (Ikke alt vi ønsker oss, noe har vi fra storesøster): * Barnehagesekk (gjerne pluss matboks, drikkeflaske, termos, som man jo trenger når man begynner i barnehage) * Parkdress * Regntøy * Gåvogn * Trehjulssykkel med sånn stang til å dytte på. (det fikk storesøster til sin ettårsdag. Ble veldig mye brukt) * Duplo * Barnebøker. (enten bildebøker som kan brukes nå, eller f.eks fra serien med de store hvite bøkene. Den store barnesangboka, den store eventyrboka etc.) * Leketeppe til barnerommet. (sånt med veier på, så man kan kjøre biler oppå, f.eks) * Kardemommeby-servise, eller Karius og Baktus-servise. Blir ikke brukt akkurat fra 1-årsdagen, men veldig moro å ha senere. * CD-er med barnemusikk.
Cornelianelia Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Pluss leker som egner seg ute til våren/sommeren. Det fikk dere neppe til jul. F.eks barnetrillebår,
<3 2prinser <3 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 ååh, tuuusen takk for supre tips :-)
Frk Vims Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Nå blir min 1 i mai, men jeg har noen ønsker klare allerede! Jeg ønsker liten trehjulssykkel, liten tråkketraktor (storebror var hvertfall kjempeivrig på å skyve den rundt omkring), sko, skikkelig regntøy. Trodde det var mere og, men kommer ikke på det akkurat nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå