Gå til innhold

Hva ønsket dere til 1års dagen til sønnen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aaaaner ikke hva vi skal ønske oss...leker fikk han jo mye av til jul, og jeg jobber i barneklesbutikk og får 50%, så han har plenty med klær..jeg aner ikke hva han kan ønske seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagesekk ala bergans

Bilbaneteppe

Bøker

SingSang-den første boksen

Skrevet

Her er noen forslag. (Ikke alt vi ønsker oss, noe har vi fra storesøster):

* Barnehagesekk (gjerne pluss matboks, drikkeflaske, termos, som man jo trenger når man begynner i barnehage)

* Parkdress

* Regntøy

* Gåvogn

* Trehjulssykkel med sånn stang til å dytte på. (det fikk storesøster til sin ettårsdag. Ble veldig mye brukt)

* Duplo

* Barnebøker. (enten bildebøker som kan brukes nå, eller f.eks fra serien med de store hvite bøkene. Den store barnesangboka, den store eventyrboka etc.)

* Leketeppe til barnerommet. (sånt med veier på, så man kan kjøre biler oppå, f.eks)

* Kardemommeby-servise, eller Karius og Baktus-servise. Blir ikke brukt akkurat fra 1-årsdagen, men veldig moro å ha senere.

* CD-er med barnemusikk.

Skrevet

Pluss leker som egner seg ute til våren/sommeren. Det fikk dere neppe til jul. F.eks barnetrillebår,

Skrevet

ååh, tuuusen takk for supre tips :-)

Skrevet

Nå blir min 1 i mai, men jeg har noen ønsker klare allerede!

Jeg ønsker liten trehjulssykkel, liten tråkketraktor (storebror var hvertfall kjempeivrig på å skyve den rundt omkring), sko, skikkelig regntøy.

Trodde det var mere og, men kommer ikke på det akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...