anjaslilje Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hun går i ring og virker veldig rastløs..har ligger på badgulvet i flere dager nå
Zitro Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hun skal ikke føde vel? Eller synes jeg det virker som en veldig god grunn til å ta katten til dyrlegen hvis hun vandrer rundt i ring.
PAVEEL Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg og ville tippet at hun er preg og venter på å føde... Hvis ikke så ta henne med til dyrelegen. Egentlig kunne jeg vel bare signert zitara her;)
camilla^ Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Her er katten vår gravid, hun er absolutt ikke seg selv. Enten ligger hun og sover på badet eller så er det noens armkrok hun koser seg i. Og hun er absolutt ingen kosekatt til vanlig. Så jeg ville kjent litt på magen, om det er en jentepus.
Underveis --> Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Ville nok tatt henne med til dyrlegen. Det kan godt være tegn på smerte når de oppfører seg slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå