Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Barnet mitt har akkurat begynt i ny bhg, og det er en som jobber der som jeg vet har festet mye og brukt dop tidligere. Nå i dag da jeg leverte syntes jeg han så dopa ut Har jobbet mye med folk med rusproblemer, så kjenner tegnene godt.... Synes dette er skikkelig ubehagelig. Hva gjør jeg? Venter og ser an? Ubehagelig dette.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Du kan ta opp bekymringene dine med styrer, så de kan ha et øye med han..
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 For en ekkel følelse! Håper virkelig du tar feil i dine mistanker:) Jeg ville tatt en prat med leder i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har samme problemet, hvor er du fra ?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Så trist at det er flere med samme problemet. Jeg vil ikke si hvor jeg er fra eller hvilken barnehage dette gjelder, men kan si at jeg har snakket med styrer og føler meg litt mer beroliget. Oppfordrer andre med samme problem til å gjøre det samme, selv om det føles litt ubehagelig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå