Gå til innhold

Rutiner i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt vil jeg si at dette IKKE er et innlegg for å klage over at jenta mi blir skitten i barnehagen. Jeg vet at dette er helt normalt, og vi har vaskemaskin, så det er ingen krise.

Jeg bare lurte på om de minste barna får smekke på seg når de spiser i barnehagen? Det får de ikke hos oss, og jenta mi ser ut som en vandrende smørost når hun kommer hjem. Vi bruker stort sett ull, og det er et sant ******* å få bort ost fra ullklærne.

Det er jo helt supert at de får utfolde seg under spisingen da, men jeg skjønner ikke helt hvorfor ingen av ettåringene får smekke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bhg til jenta mi har de på smekke.. Både 1 og 2 åringene..

Du kan jo sende med henne et par smekker og si "Jeg sendte meg noen smekker i dag jeg, de ligger i sekken hennes", så tar de nok hintet :P

Skrevet

Barnehagen til min på snart 2 er veldig rutinerte på sånt. Du kan jo hinte ved å sende med smekke og si "kan dere ta på henne denne ved måltider? Hun griser så fælt når hun spiser." også slenger du på en liten latter.

Skrevet

Jeg synes det burde være en ærlig sak å spørre om det er noen spesiell grunn til at de ikke bruker smekke og hvis ikke si ifra at man sender med smekke heretter :)

Skrevet

Samme her. Smekke brukes på minsten og han er snart 2 år.

Skrevet

Ingen grunn til å hinte, si bare at du ønsker at de bruker smekke på barnet. Legg noen i sekken om de ikke har i barnehagen. Ikke verre enn det...

Skrevet

Ok, da kan jeg spørre i samtalen i dag. Vi er i tilvenning, så alt er litt nytt. Tror jeg skal hoppe over å slenge på en liten latter, for jeg er skikkelig elendig til å le falskt, hehe ;)

Hun stortrives i alle fall i barnehagen. Har ikke sett henne så fornøyd før tror jeg. Vi får håpe det holder seg slik :)

Skrevet

Dm bruke "heldekkanes" smekke som også har arman tildekka i våres b.hage til dm kan spise uten å grise sæ til :) Ikke spesiellt lækkert med 8 timers makrell i tomat på jumpern når man hente ;)

Si ifra om at du vil at jenta di skal bruke smekke, så fikse dm nåkk d :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...