STA Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Nå er jeg gått 7 dager over forventet mensen og tester fortsatt negativ. Blir så frustrert. Har hatt regelmessig syklus 28 dager fra første dag jeg fikk mensen for ca 16 år siden,og har aldri hatt noe forsinket mensen etter mine to tidligere fødsler heller, aldri vært noe tull. Jeg sluttet med ppiller i september,å hatt samme syklus. Første dag i siste mens var 14 jan og testet pos EL 30 jan (hadde sex fra 29 jan-2 feb) og skulle hatt mensen 11 feb,men ingen tante rød er kommet:( Er det noen som har noen gode råd å gi meg? Hvis jeg ikke er gravid må jeg jo snart begynne å teste om jeg har eggløsning å begynne å prøve igjen. Hva tror dere?
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 det er tydeligvis mange som sliter med dette for tiden ;-/ skjønner at det er frustrerende! har det på samme måten... men jeg fant en link i går hvor det stod at det er en del som tester positivt en stund etter ikm (inntil 10-14 dager senere), så vi får jo bare være tålmodige og se hva som skjer...
mimie Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Det er som jeg skulle skrevet det selv. Jeg hadde positiv EL test 26.feb, og forventet IKM 12.feb. Jeg pleier å være full av PMS tegn, men ingen denne mnd, heller ikke spottet før mens som jeg pleier.. Har først de siste dagene begynt å få svak mens murring i magen, lurer på om mensen dukker opp i helgen. Har ikke testet siden mandag, den var også negativ.. Jeg har ingen svar om hva som har skjedd, men det er jo ganske vanlig at sykluser kan tulle litt, og når man ikke tenker på å bli gravid så legger man nok heller ikke merke til sånne forandringer på samme måte som vi gjør nå tenker jeg... Jeg for min del gikk på p-piller mer eller mindre fra jeg var 14 til jeg var 25, og da tok det over et år før jeg fikk mens og en ordentlig syklus, så jeg har ikke mange år jeg kan spore bakover med faste sykuser, for p-pille sykluser er jo på en måte ikke ekte... Vi får smøre oss med tålmodighet, vi er ganske mange nå med det samme problemet... Lykke til
STA Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg fikk mensmurringer noen dager før ventet mens,noer jeg bestandig har hatt,men ingen blødning. Noen dager før der igjen og helt til når har jeg vært kvalm,,spesielt om natta,,mye uflod,vont i lysken,korsryggen,fort sulten,hetetokter og stikkinger nedre del tå magen/eggstokkng, men mindre dogåing enn tidligere svangerskap. Alle disse tegnene kjener jeg igjen fra di to andre svangerskapene. Men selv har jeg mistet trua på at jeg kan være gravid. Men uansett er det ikke noe annet å gjøre en å bare vente,så en får smøre seg med tålmodighet, krysse fingrene å håpe:)
..snøklokke.. Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Vi er mange i samme båten ja:) Det er jo ihvertfall en trøst opp i det hele! Håper vi snart er over i 1 tri hele gjengen:)
butterflyes and dreams Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Kaster meg inn her,(er ny her) for Dette høres helt ut som meg! ikm var den 12, og el den 1, testet den 13, den var negativ, men fortsatt ingen tr. Har hatt sykluser på 27-28 dager i et par år nå, før det ca. 28-30. Merklige greier altså! Har ikke tr kommet i helga, skal jeg teste igjen på mandag! Men man blir jo skrullete av all denne ventinga! Men det er godt å se det er flere!
Cornetta Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Det er fascinerende å se hvor mange som faktisk er i nesten nøyaktig samme situasjon for tiden! Kan det ha noe med årstida å gjøre tro? I motsetning til de fleste andre her veit jeg ikke akkurat når EL var (hadde stikninger i underlivet tre ganger i løpet av ei uke), har ikke drevet med el-testing enda for jeg skulle jo ikke fokusere på prøvinga :-P Nå er jeg på CD 40 og hadde virkelig håpt at jeg ikke måtte vente så lenge for å finne ut noe. Føler jeg har vært veldig flink som ikke har tatt mer enn to gr.tester så langt (negative så klart), skal ta min tredje i morgen tidlig. Kjenner ingen tegn til at jeg evt skal være nesten 6 uker på vei, så har egentlig ingen tro på at jeg er gravid, men håpet er der så lenge mensen ikke kommer...
singo Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 kjenner til dette her ja! skulle hatt mensen den 13 og har fremdeles ikke fått den... testet negativt g test på mandag og på onsdag:( så får bare vente og vente og vente.. jeg også har hatt mensmurringer,kvalme og har alltid hatt regelmessig mens på en syklus-30 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå