Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg vet ikke om jeg er gravid, vi er midt i utredning for assistert befruktning,men vi prøver jo hele tiden så klart.:) men jeg er nå på dag 24 i sylusen min. Går på 4. dagen med skikkelig bekkenløsningsplager, grunnen til at jeg sier det er det, er at jeg har ikke hatt slike typiske smerter siden da jeg var gravid sist, og det er noen år siden. Smertene sitter som et belte ned i korsryggen, stråler ned i rompa og utover i hoftene, og smerter fremme på hver side inn mot skambenet, og ned i lysken, veldig trykkømt, store problemer med å reise meg opp og stå opp av sengen,kle på meg bukse og sokker er ikke lett, litt bedre når jeg går, men kjenner det godt allikevel. Jeg jobber i hjemmesykepleien, og hadde store problemer på jobb igår.Det kom nesten over natten. Tenkte ikke tanken på at det kunne være dette, foruten om at smertene var gjenkjennelige, før det bare ble verre dag nr. 2 og 3, og da begynte jeg å lese smått om andre som har fått dette som sitt første tegn på graviditet. Jeg hadde vel også disse smertene som eneste svangerskapstegn sist jeg var gravid,altså før jeg testet meg. Men er det flere som har hatt lignende opplevelser? Leser jo stadig om folk som står på venteliste og er midt i utredning o.l., så blir de gravide på egenhånd!? Det er vel for godt til å være sant, men disse bekkensmertene gjør til at jeg virkelig begynte å spekulere. Det er jo hormonelt,og lest om flere som har fått det så"tidlig". Og smertene er iallefall ikke innbilning:) uansett hvor mye en skulle ønske at det det var det "store" som evt kunne ha skjedd. Men jeg må vel bare vente å se om mensen kommer når den skal.. Men er takknemlig for alle som kan fortelle om sine erfaringer!:) Kjekt å høre om andres historier!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141456477-bekkenl%C3%B8sningsplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...