moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Når jeg får hjelp fra barnevernet i den kommunen jeg bor i. Vi har startet med ansvarsgruppemøter, jeg får dekka badinga til lillebror osv. Så lurer jeg på, er det frekt å meg å ikke ta opp med kontaktpersonen min at jeg skal flytte? Det er "ingen" andre her heller som vet det. Jeg har jo ikke fått bhg plass enda, og er jo avhengig av det for å flytte. Kan bli kjipt for meg å bli værende her etter at jeg egentlig vil flytte, men fikk ikke plass i bhg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Har de alt delt ut b.hage plasser til høsten? Nei syntes ikke det er frekt før det er helt bestemt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Nei det er jo derfor jeg skriver at jeg ikke har fått bhg plass enda.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Oi var ikke meningen å være frekk eller noe sånn.. Bare jeg som lurte på hvordan det var. Her er ikke opptaket til høsten gjort enda. Fristen for å søke har ikke gått ut enda. Så var bare derfor jeg spurte. Siden du skrev de ikke fikk plass..
blond Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Ærlighet er det beste for godt samarbeid, men du må vurdere hva som er relevant og ikke. Hvis dere planlegger hvordan ting skal være over tid vil jeg tro det er relevant at dere skal flytte. Hvorfor skal du informere om at du ønsker å flytte? Hvorfor skal du ikke informere om det? Hva tenker du selv. Om det er frekt eller ei er irrelevant, det er snakk om å tilrettelegge for et godt samarbeidsklima.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Glajenta var ikke meningen om du oppfattet meg litt frekk eller noe =) Søknadsfristen i den kommunen gikk ut 1.feb. Ble og sjokka over at det var tidlig, men får jo også da svar tidligere, og det passer meg. Jeg har egentlig ikke sagt noe fordi det har ikke vært noen anledning og slik som møte endte (bl.a dette med melka som jeg har lagt inn et eget innlegg om) og andre ting så var det ikke rette plassen, men det er nytt møte om 6 uker, så da vet jeg forhåpentligvis om både bhg og litt mer om skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå