helene3 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har nettopp fått ei jente, hun er for tiden navnløs stakkars .. Har tenkt litt på Nanna Maline, Hannah Maline, eller i alle fall Maline har vi vel så og si bestemt oss for. Noen som har noen forslag til hva som kan passe? Storesøster heter Thea Adine..
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Ida Maline Vida Maline Tuva Maline Vilde Maline Fride Maline Ella Maline Leah Maline
Blomstersara Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg syns Nanna Maline passet kjempebra til! Thea Adine og Nanna Maline. Nanna er et gammelt norrønt navn som ikke er så mye i bruk. Kjenner to som heter det, ei over 60 år og ei under 10 år, så det passer til både liten og stor syns jeg. Hvis dere skal ha Hanna som er hakket vanligere ville jeg kuttet ut siste h'en og skrevet Hanna. Eneste negative jeg ser er at begge får -ine til slutt i siste navn...
Miranda C Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Nanna liker jeg ikke, men Hannah er nydelig! Hannah Maline og Thea Adine passet kjempebra! Sophia Maline Olivia Maline Vida Maline Mira Aline Mia Maline Tilla Maline
Cornelianelia Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Nanna er koselig! Hanna synes jeg er litt kjedelig. Hva med Sanna?
Vipsenmamma Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Nanna er i hvertfall mer spennende enn alminnelige Hanna(h).
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Nanna er kjempefint, men det mener jeg vel om Hannah også=).
mibella Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Nanna er ikke et navn i mine ører, mersom et kallenavn "laget" av et barn som prøver å uttale et annet navn (f.eks Johanna e.l.) Hannah er fint, nesten like fint som Anna.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Kan ikke si jeg likte Thea Adine overhodet, men det får så være; Hannah er nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå