Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Lurer veldig på hvorfor jeg bare får de samme svake strekene på alle billigtestene, og hvorfor de ikke blir sterkere? Har brukte de samme billigtesten siden vi begynte å prøve, og har aldri fått en strek bortsett fra den gangen jeg faktisk var gravid.. Og de vanlige cb-testene slår også ut med en svak, men fullt synlig strek..river meg snart i håret av frustrasjon!! Noen som kan komme med lignende erfaringer?
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2010 Glemte skrive at jeg fikk en negativ CB digital igår morges, så det har jeg også prøvd
Kira - Gravid! Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Føler med deg. Er frustrert av mine skyggestrek-tester selv, men jeg fikk heldigvis positiv CBdigital jeg da, og det føles jo litt betryggende.. Håper virkelig strekene snart blir sterke for oss begge.
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Hvor langt på vei er du Kira1979? Gratulerer så mye Får du forsatt svak streker på vanlige tester altså, men positiv på CB digital? Visst jeg er gravid, så er jeg maks 4+3 idag..har hatt en liten blødning på ikm-dagen, som varte til dagen etterpå. Men det var veldig lite til å være enn mens, så derfor testet jeg for å utelukke graviditet..men der kom det jo opp en svak strek. Så da går jeg her å lurer
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Da jeg var gravid testet jeg svakt rundt ikm dagen også. Men gikk maks en uke så var testen sterkere. Men ikke bekymre deg for mye over svake tester. Hcg er jo ikke så veldig sterkt enda. Men det blir jo fort sterkere, så vil tro du får sterkere strek fort nå:-) Masse lykke til, og ikke test uten at det er morgenurin, for da blir den ihvertfall ikke sterk;-)
Kira - Gravid! Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ikke langt på vei i det hele tatt, Lille diamant. Har IKM i dag eller i morgen, er 14 DPO i dag. Testet i går og fikk skyggestrek på billigstrimmel, skyggestrek på QR, men til min store overraskelse sto det "gravid" på CBdigital. (Så jeg er fortsatt redd spiren skal forsvinne.) Tatt EL-tester hele syklusen, og de har gått fra å få svakere og svakere strek etter EL, til å bli sterkere og sterkere den siste uken. Var litt pga det jeg våget å ta g-test, for jeg var skikkelig pessimist.. Selv kommer jeg nok til å fortsette å teste til strekene blir sterkere før jeg klarer å slappe av om at spiren ikke fordufter.. Ny test i dag var en anelse sterkere, men fremdeles bare en svak, svak strek...
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar M-79 Får virkelig håpe streken blir sterkere,for nå har håpet steget noen hakk tok en EL-test nå, og den ble veldig positiv! Men skal se om jeg klarer å vente til imorgen tidlig eller dagen etter der igjen med å ta en ny graviditetstest..er virkelig utålmodig kjenner jeg, men hjelper jo lite det når testene ikke er så sterke som jeg vil at de skal være likevel ;o) Så får vente i spenning noen dager til da..sukk!
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 Kira1979 Ja forstå hva du mener, for jeg klarer ikke å tro på dette før jeg får en positiv CB digital..svake streker er liksom ikke så veldig overbevisende. Men du har jo fått en positiv digital, så da kan du være ganske sikker på at du er gravid ihvertfall Tror ikke man har større sjanse for å miste selv om man får svake tester i begynnelsen, så du skal se det går bra med spiren din Jeg håper virkelig neste test er sterkere, da jeg tok en EL-test idag som var veldig positiv
Kira - Gravid! Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Lille diamant, trøster meg en del med di knall positive EL-testene jeg også.. Hehehe.. Men det begynner nok å synke inn at det virkelig er en spire der nå, så nå er det bare å be om at den skal klamre seg fast der.. Fortsetter å teste til jeg føler strekene er sterke nok likevel da, vil så gjerne se at det blir en økning i hcg, liksom... Håper virkelig du får den positive CBdigitalen snart da.. Krysser fingrene for deg. ))
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2010 Takk for det Kira Skal nok komme med en oppdatering når jeg får noen skikkelig svar! Men det kan jo ta noen dager ser det ut som Håper jo virkelig at EL-testen har rett da...liker igrunnen den best akkurat nå ja..hehe. Lykke til med graviditeten, så håper jeg at det blir 1.tri på meg og snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå