Kira - Gravid! Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Da våger jeg meg inn til dere. Har vært inne på BliGravid til nå, men etter 4 PP ser det ut til at spiren satt. Jeg har to barn fra tidligere, på 8 og snart 11 år, mens sambo har ingen. Han har vært overbevist om at han er steril, men ønsket seg barn lenge, så han er virkelig i lykkeland nå. IKM er i dag eller i morgen, er 14 DPO i dag. Testet i går og fikk skyggestrek på billigstrimmel. Tok så en QR og fikk samme skyggestrek. Uten noe håp tok jeg en CBdigital, og der sto det jammen "gravid". Tok derfor en ny QR i dag, og selv om streken er svak kom den frem raskere og er litt sterkere enn i går. Pga at streken er så svak er jeg skikkelig nervøs for at spiren skal gå til grunne, eller ende i tidlig SA eller at det den har festa seg i egglederen eller noe sånt.. Men jeg får bare prøve å slappe av og håpe på det beste. Uansett, en liten intro av meg. Håper spiren klamrer seg fast og at jeg får bli her inne. Vinker pent til alle her. ))
Snupperella81 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Velkommen hit.:-) Det går nok bra skal du se, spira sitter der den skal i 8 mnd til:-). Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå