Gå til innhold

Hvor selger dem slik "strippe"stang man kan ha hjemme?

Anbefalte innlegg

Skal da altså lage ett brannmannrom til sønnen min,og har hørt at man kan kjøpe strippestenger man ikke trenger å skru fast til taket,stemmer dette? Isåffal så tenkte jeg at det må jo være genialt!

Blir takknemlig for svar :)

Fortsetter under...

He he ,visste det kom! Men jeg skal seriøst bruke den på gutungen sitt rom,skal virkelig gi han en gjennomført stil på rommet hans,og da må det jo en brannmann stang til! Vi har en tøff periode her i livet vårt nå,så jeg vil bare gjøre han litt glad :-)

Men får google litt jeg da,kom ikke på det selv he he.

Takk!!!!

Et skikkelig brannmann rom blir nok bra;) Håper dere er over den tøffe perioden og kan se mot lysere tider! :)

Ikke meninga å mobbe med sex produkter og unnskyldnig, som du sa;du visste det kom:D Vet ikke om andre plasser man kan få tak i sånne stenger.. men tenkt litt på det nå og vet at endel rullestolbrukere har sånne stolper som hjelpemidler i hverdagen. Faren til en venninne av meg har parkinsons og har badet fullt av "strippestenger"...

Kanskje du kan se om de har det i sånne hjelpemiddel steder (vet ikke hva jeg skal kalle det). Kan vel ikke søke hjelpemiddelsentralen om støtte til brannmannstang heller;D

Lykke til med oppussing av rom og leting etter strippestang:)

Sorry, så nå at dere er i en tøff periode nå... Leste feil og forsto det som at der hadde hatt en tøff periode. Beklager!

Håper det går bra med dere og at brannmannrommet kan bli et lyspunkt for dere alle:)

Eh... vitsen med brannmann-stang er vel at man skal kunne slenge seg fra en etasje og raskt ned i den neste etasjen. Så da blir det bare en dekorasjon du skal ha? Den kan ikke brukes til det egentlige formålet.

Annonse

Takk for svar alle.

Jeg trenger bare en stang til dekorasjon,så den trenger ikke å tåle mye for å si det sånn he he.

Den skal stå inn i ett lite hjørne på rommet hans,så han kan ikke herje for mye med den,men det kunne jo vært en fordel om den sto litt fast itillfelle han skulle få lyst å klatre litt på den,man kan jo aldri vite hva de små finner på :-)

Linni Meister har en slik stang i stua (ja, jeg leser bloggen hennes), men vet ikke hvor hun har fått tak i den. Hun virker som ei hyggelig dame som ofte svarer på spørsmål fra leserne sine, skriv din historie og spør hvor de har kjøpt stanga si :-)

http://linni.blogg.no/1257877822_dansing_with_my_baby_.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...