Lykkeligmamma:) Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Litt flaut spm men.. bedre enn å spørre her enn legen min Noen som har opplevd dette? Er kun i 5 sv.uke. Har hatt sex et par ganger siden jeg fant det ut. Men etter orgasme, (klitoris) så kjenner jeg ekstra smerter i eggstokkene, livmor. Er dette normalt? Man kjenner jo slike stikninger av og til ellers når man ikke er gravid også, når man får org.. bare redd for at det ikke er riktig, eller at det kan ta skade.. noen som vet? Blir jo litt bekymret.. så kanskje best å holde seg unna
Carizma83 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Dette er ikke farlig,det er helt normalt visstnok. Det har visst noe med at under en orgasme så strammer vi musklene i livmoren, som igjen kan resultere i smerter. Dette er ingen fare for fosteret. Jeg er 11+4 nå og får de samme smertene ved orgasme. Det hjelper på hvis jeg er litt mer passiv i akten og prøver å slappe av og ikke "knipe" så mye...vi har flere ganger hatt sex uten at jeg får orgasme,rett å slett fordi jeg synes de smertene er så vonde at jeg ikke føler det er verdt det... Prøv dere frem med forskjellige stillinger,du finner fort noe som er litt bedre enn andre... Lykke til!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Anbefaler deg å sjekke ut babyverden også.. der inne ligger svar fra jordmor, der hun har svart på all slags mulige spørsmål Også dette Og ettersom jeg husker, er det overhode ikke farlig og har noe med at noen får sammentrekninger i livmoren etter orgasme, Lykke til!
Lykkeligmamma:) Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Tusen takk for svar begge to:) Er ikke bare bare å stille et slikt spm til legen eller andre kjente. Men godt å høre at det ikke er noe farlig eller feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå