lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei jeg har ett spørsmål om festeblødning.... høres karnsje litt rart ut siden jeg har 2 barn men i begge mine svangerskap lærte jeg noe nytt.. vi driver å prøver på nr 3 min ingen lykke så langt, men jeg skal ikke ha ikm før fredagen å har ALLLLLLLDRI fått den fortilig. uten om nå på tirsdagen altså i går fikk jeg en pitteliten blødning ( hadde tatt test tidligere den dagen men den var neg) d var kun noe lyserosa prikker på pappiret. i dag var det litt mere men ikke nåkk til å bruke bind men mere lyserosa å litt brunlig blod på papiret, men ikke i nærheta av en vanlig mens... og i dag har jeg oxo hadd litt menssmerter murringer noe jeg heller ikke pleier å ha... kan dette være en såkalt festeblødning? eller er d bare kroppen min som har tatt litt av... takker masse masse masse for svar
Hoppsideisi :) Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei hei!! Det er helt sikkert "spotting", ja festeblødning som kommer når egget fester seg til livmoren. Den kommer mellom 3 og 4 uke Så da er du sikkert gravid Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå