Gå til innhold

Jeg klarte å presse en vaginalpille opp i urinrøret mitt. Og nå vrir jeg i smerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike smerter er det lenge siden jeg har kjent maken til. Dette er nesten umenneskelige smerter. Jeg spenner meg og klarer ikke å ligge i ro.

Det høres kanskje helt sykt ut å få til noe sånt, men joda, det går an. Hadde det så travelti i dag morrest, og skulle ta n Vivag vaginalpille (som jeg avogtil må ta i bruk etter menstruasjon for å gjenopprette ph-balansen), men i all hui og hast så klarte jeg å føre den INN i urinåpningen, og der satt den fast. Jeg sleit lenge med å få den ut og da det tilslutt gikk, så blødde jeg fra urinåpningen og nå svir og benner det som et (unnskyld uttrykket) HELVETE!!!

Kan minne om smerter man får ved urinveisinfeksjon, bare mye, mye værre.

Kan dette være urinveisinfeksjon, eller er det en slags "betennelse" siden det ha vært fremmedlegeme tilstedet, slik at smertene jeg nå har er en reaksjon kroppen får for å "reparere" og fjerne evt bakterier osv.

Har dere evt noen tips til hva jeg kan gjøre for å lette på smertene? Det svir og brenne konstant, og jeg må tisse hele tiden, men når jeg tisser kommer det kun dråper med blod og det etser og røsker i.

Setter stor pris på hjelp på veien :)

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Sørg for å drikke masse, så du har noe som kan komme ut, det letter bittelitt på smertene. Drikk vann, det renner lettest gjennom. Mengder. Og kom deg til lege. God bedring.

Skrevet

OUCH! Det høres ikke godt ut:(

Du kan prøve å drikke noe surt, som appelsinjuice, men om det ikke gir seg så burde du kontakte lege (eve. legevakt).

God bedring!!

Skrevet

Jeg bor i Oslo og kan som ryktene sier, ikke drikke vannet i springen. (litt overhysteri i mine øyne, men nå er jeg dårlig fra før og er litt føre var).

Men du tror jeg trenger å komme meg til legen altså? Kroppen fikser ikke opp i dette på egenhånd? Bajs!

Uansett, takk for svar :)

Skrevet

Huffa meg da! Vet ikke helt hva råd jeg skal gi deg, men tror kanskje du må drikke mye (kanskje appelsinjuice?) sånn at du får rensa det godt! Kan det kanskje hjelpe å "dytte" oppi litt zink-salve eller noe lignende??

Herregud..jeg vet ikke... Håper bare du blir bra snart... Ring lege i morgen hvis du ikke er bedre. Kan være du får antibiotika for å redusere faren for infeksjon, evnt stoppe en begynnende infeksjon.

Og til slutt; Hastverk er lastverk!!!! ;-)

God bedring!!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Bajs er ordet... Men de sa faktisk at man skulle kunne drikke vannet igjen nå, det var til og med torsdag og det er sju minutter siden. Her har vi drukket hele tida, dessuten. Eller kok opp og avkjøl.

Det høres ut som en kraftig urinveisinf. og da må du antakelig ha antibiotika, samt at jeg ville sjekket det siden det blør også. Har du feber? Uvi gjør så inmari mye mer en man skulle tro, når feberen kommer blir man så jævla elendig. Er det bare lett kan (jeg i hvertfall) knekke det med mengder av surt drikke, men dette høres ut som det er en skikkelig greie?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Forresten, legevakta på telefon er helt genialt for sånt, da får du høre hva de tenker i forhold til at du har fått stoffer oppi der som virkelig skulle vært et annet sted også.

Skrevet

Du har så rett sug lut, jeg har slitt med kronisk UVI som ved gjentatte ganger har utviklet seg til nyrebekken infeksjon.

Denne gangen er det skikkelige geier ja. Aldri kjent på makan jeg. Jeg håpet det kanskje kunne fikse seg selv, for jeg er blitt resistent overfor de fleste antibiotikakurene som er på markedet for denne type infeksjoner.

Jeg får guffe på med heavy doser med appelsinjuice, tranebær og vann med sitron i, imorra og se om det hjelper. Også får jeg ta turen innom legen imorra om det ikke gir resultater.

Alt annet enn smerter i underlivet, sier jeg bare!

Tusen takk for varme tanker og gode råd, alle sammen.

Som nevt over, hastverk er lastverk, dette er noe jeg definitivt har tatt lærdom av. ;)

Note to self : IKKE, under noen omstendigheter, penetrèr fremmedlegemer inn i urinrøret. IKKE!

Skrevet

Uff og uff, det hørtes skikkelig vondt ut. Hva med litt sinksalve om du er veldig sår? Ellers er det nok fornuftig å drikke masse. God bedring!

Skrevet

Jeg ville drukket store mengder vann. Oppsøk lege om det ikke gir seg raskt. Hørtes ikke noe godt ut!

Skrevet

Du kan evt. også skylle med saltvann. Ville ikke dyttet noe salve noe sted.

Skrevet

Eg må verkeleg beklage, men du fekk med til å flire litt her. Nok ein episode i den klassiske serien "Du veit du har det travelt når..." Trur nok ditt bidrag her vil slå dei fleste ;D

Synest frykteleg synd på deg, og råder deg, som dei fleste andre her, til å kome deg til legen i morgon så du kan få råd og eventuelt medisin.

Like før eg må ut på badet med eit speil og finne ut korleis i alle dagar du klarte det der...

God bedring, håpar du får sove i natt...!

Skrevet

Uff da,hørtes jammen ikke mye godt ut!

Jeg lurer virkelig på hvordan du fikk til å gjøre det jeg hehe.

Ringe legevakta kanskje? Og høre hva dem sier?

Skrevet

Høres ut som sår i urinrøret.

Rikelig å drikke for å tynne ut urinen og smertestillende er hva jeg kan komme på. Bruk truseinnlegg og skift ofte.

Urinen er ren, så trenger ikke bekymre deg for infeksjon (det er i kontakt med luft og alt annet vi omgir oss med at bakterier begynner å gro).

Skrevet

He, he, he.... Regner med du tuller?? :-)

Og skulle du mot formodning IKKE gjøre det, må du jo ringe legevakten!

Skrevet

Å fy, nå satte jeg frokosten i vranghalsen. All my symphathies alstå, men grøss.

Skrevet

siden det blør kanskje du har fått en rift eller et litet sår, sikkert derfor det svir.

Ta en telefon til legen du, sikkert ikke første gangen de har vært borti sånne ting!

Skrevet

huff, ikke meningen å le, helt sant...,,,, men..... AU?

Det høres så utrolig vondt ut.

Men spøk til alvor, blør du fortsatt så kan det hende at du har fått en rift i urinrøret. Syns du da bør ta en tur til legen for en sjekk. Urinrøret er jo ikke stedet for stikkpiller...

Men for å muntre deg opp? så kan jeg fortelle om en pasient som kom inn en gang med en blyant i urinrøret...... det hadde klødd nemlig, så ville bruke den som kløpinne..... hihi (dette var ikke i norge da)

Skrevet

Au au au au!!!!!! :S Jeg ville tatt en telefon til legevakten. Å herre det hørtes helt for jævlig ut ... da lærte jeg det i dag - det går faktisk an å få en pille inn i den lille åpningen????

Min dypeste medfølelse....

Skrevet

En ting å si: ring lege asap! Og en liten korrigering til Sug Luts påstand om at vi ikke må koke vannet lenger nå (fordi hun mente at "til og med torsdag" var over ved midnatt). Anmodningen lød "til og MED torsdag", dvs at man må koke til og med midnatt i dag.. Men uansett - drikk ja! Kokt vann, juice i mengdevis.

Gjest sug lut
Skrevet

Hm. Jeg hadde for meg at det var torsdag i går. *sjuk unge i dag etter dag kjennes ut som evigheten*

Skrevet

troll...eller sykelig formidlingsbehov, dette er en sak for fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...