Gå til innhold

er det så få som går på pergo her inne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Veldig stille her ja. Jeg går på pergo, dvs jeg avsluttet kuren på søndag. Men det blir min første og siste kur da jeg ble veldig dårlig. Nå venter jeg på positiv eggløsningstest. Hvorfor er du satt på pergo? Jeg fikk det fordi mannen min har litt trege svømmere.

Ja, det er stille her inne - var litt mer liv her tidligere i høst, spesielt på tråden for oss pergo-jenter, ser ut til at det nesten bare er meg igjen, men vet at noen er inne på Bli gravid, de er vel der - fordi det er så lite liv her tenker jeg ;)

Ellers går jeg også på pergo, nettopp avsluttet min fjerde doble pergokur, har nettopp hatt EL, så går noen lange dager i møte frem til IKM - har egentlig gitt opp nå, nå får det bare skje når det skjer, men håper jo at det kommer til å skje en eller annen gang, hehe :) :)

Bare å spørre hvis du lurer på noe, har jo litt erfaring nå da ;)

Klem fra

åå så koseli at jeg endeli fikk litt svar fra noen..hihi;)

går på min første pergo kur nå eller gjorde det å avslutta tirsdag for over 2 uker siden,hadde el forrige onsdag(utslag på test) å nå går man bare å venter å venter å blir smågal i hodet av å vente;)

tok blodprøve tirsdag å før idag:)

hatt lite bivirkninger,litt småkvalm å litt hetetokter i begynnelsen.

Lørdag som var fikk jeg overømme brystvorter,de har vokst å er stort sett like øm idag..men er nok pga pergo,for bruker aldri ha vondt i de ellers..eneste gang var i fjor da jeg venta tvillinger jeg mistet i MA februar i uke 12.

Fikk pergo fordi jeg ikke har blitt gravid til nå,å syns det var greit ettersom d snart har gått ett år å vi såå mer enn gjerne har lyst på ett lite nurk:)

barn fra før av? bivirkninger og symptomer?

håper virkeli det klaffer for dere begge 2 veldi snart:):)

Jeg har ei jente på 5 år med eksmann. Dette var min første pergokur, gikk på dobbel. Ble veldig dårlig. Ferdig med kur på søndag, UL på mandag var fin, 3 folikkler. UL i går viste at det var flere og de var store og hadde vokst fort. Så jeg er blitt overstimulert og vi er nektet samleie denne mnd :-( Helt utrolig kjiipt. Skal bare la masse egg gå til grunne. Nå er jeg skikkelig lei og frustert. Aldri mer pergokur.

Hei!

Jeg går også på Pergo. Er ferdig med min andre enkle kur. Hadde EL tirsdag, utslag på el-test i hvertfall, og skikkelig magesmerter.

Av bivirkninger har jeg bare hatt hetetokter. Nå venter jeg bare på IKM, men ikke så stort håp denne gangen. De ander gangene jeg har hatt El har jeg fått ømme brystvorter med en gang etterpå.Dette har uteblitt denne gangen foreløpig..så da blir jeg usikker på om jeg har hatt det tross el-test. Får vente og se.

Annonse

Hei på deg! Enig med deg, vi pergo-jenter må holde sammen. Dele erfaringer rundt dette. Går på min aller første kur nå, dag to idag... SPENT!!! Heldigvis ingen plager foreløpig, ser det er mange som får store plager av kuren. Tar gjerne imot råd og erfaringer fra andre, føler meg litt alene om dette akkurat nå... Ønsker deg masse lykke til!!! Stor klæm fra meg!

så trasig at man blir nektet å ha sex når man først har pint seg gjennom en kur,men de er vell redde for flerlinger da ettersom dere har fått nektestopp..skjønner veldi godt din frustrasjon altså.

Men om du har pausemnd neste mnd så kanskje det klaffer da,mange det klaffer for i pausemnd:):)masse lykke til me eller uten pergo:)

har hatt så lite bivirkninger å tålt kuren kjempegodt,men jeg har ikke vært inne til UL da,må høre me min gyn hvorfor ikke ettersom mange andre er det..men har tatt blodprøver dag 21 og dag 23. Kanskje det har noe med at min syklus fungerer fint å er regelemessig samt at jeg ha el hver mnd.

er fortsatt suuperøm på brystvortene å vært det i over ei uke nå,gir seg liksom ikke..masse stikking både i brystene å i magen,mest på høyre side. kunne ik dy meg å tok en eltest før idag å det ble en svak strek der,men tør ikke tro noenting som helst enda enda mange sier at det gir utslag om man er gravid å eltest bruker jo aldri slå ut på meg om jeg ikke da har el..nei ikke så enkelt å skal gå å vente fra el til ikm,blir jo smårar i hode jo av å tenke,håpe og tro;);)

kreps-72 mine bivirkninger som litt småkvalme å litt hetetokter kom ikke før flere dager etter siste tbl,men så lite at jeg merka ikke noe til dette. lykke til å håper ikke du heller kjenner mye til det.

masse babystøv til alle dere jenter,hååper så det klaffer for oss alle snart:) skjer det ikke denne mnd så har man jo alltids en ny mnd,veldi viktig å være positiv iallefall,det trur jeg man kan komme langt med;)

hei igjen, cessy55!!! Jeg skal heller ikke på ul underveis i kuren... Så jeg ble litt paff når "alle" andre skal. Men stoler på min gyn, han har iallfall peiling på det han holder på med ;-) . Skal ta blodprøve mlm dag 21 og 23. Ja vi får håpe at det ikke blir bivirkninger heller :-) MASSEMASSE babystøv til alle jenter her!!! Lykke til cessy55, HÅÅÅPER med deg... :-) Vi går for full klaff! Klem...

ei som jeg skreiv me på bli gravid sa at så lenge det var utslag på streken,enten lite el mye så var man gravid..men tør liksom ik stole på det akkurat,shit får jo kriblinger helt opp i ørene til å me jo ;)

blir helt skjelven jo,å hvordan skal jeg klare me å vente å teste helt til over helga...gaad akkurat som om dagene ikke blir lange nok.hehe

krepsen,ja har en meget erfaren gynekolog som er superflink så stoler helt på han at han gjør det rette:)

åå ønsker såå at vi alle bare blir gravide å kan følge hverandre,vært superkos:) krysser alt jeg har for oss alle at ting skjer me oss før vi veit ordet av det:):)

go helgeklem;)

Annonse

Jeg tok de første tabl i går på dag 4. Har tidligere gått på to enkelkurer før vi starta utredning for to år siden(som forresten ikke viser at det er noen grunn til at vi ikke blir gravide). Så nå skal vi før vi eventuelt går videre til assistert befruktning gå på pergo i 6 mnd. Jeg skal heller ikke på ultralyd under kurene, men skal ta blodprøve på dag 23 de 3 første månedene :) Lykke til jenter :) Det må jo være vår tur snart :)

Hei maiken! Jeg går også på min aller første Pergokur. Spennende tider vi går i møte nå :-) Tar to tabletter pr dag jeg. Håper vi lykkes nå da, det blir jo bare sååå kos etter alle nedturer og skuffelser de siste, snart, TRE år!!! To SA underveis, men vi gir ikke opp!!! Masse babystøv til deg også, vi går for full klaff for oss alle her! Klem.

åå nei å nå kjennes det ut som om mensen kommer for fullt,så får bare belage meg på at det ikke skjedde noe denne gangen heller da:/

men sist jeg var gravid så gikk jeg jo å venta å venta å trudde den kom hele tia,men husker ik om det var likt slik som nå så får helle bare være forberedt på at den kommer å satse hardere neste gang:)

Masse lykke til, cessy55!!! Håper du tar feil... ;-) Veldig feil... Hold oss oppdatert da! Klæm.... P.S. Noen som vet hvordan finne ELdagen, når jeg ikke skulle ta tester underveis i min kur...? Samboeren min måtte nemlig reise bort et par dager med jobben idag!!!

tuusen takk kreps:)

ja håper virkeli og at jeg tar feil,for alt her i verden å!!!

hvorfor kan du ik ta tester da? det har jeg gjort å veldi greit for å vite akkurat:)

men jeg kjente det UTROLIG godt når jeg hadde el,for det kjentes skikkeli ut som jeg tissa på meg for utfloden var meget meget tynnflytende å jo tynnere det er jo lettere for spermiene å svømme raskt innover. så får jeg litt smerter å slikt og.

håper han ikke må være så lenge borte da slik at det kan klaffe for dere;);););)

Hei siver;)

da har du jo iallefall vært gravid så sjansene er jo der:)

pergo er en hormokur som mange får pga manglende EL,jeg har fått det bare for å trigge systemet litt mere pga jeg har normale sykluser å el hver mnd. Jeg ville nok tatt turen til legen ettersom dere har holdt på snart ett år,systemet kan være treigt så greit å starte så tidlig som mulig for å finne muligheter:)

uansett lykke til:)

Heisann!!

Jeg har nå måtte vente en periode fordi de ikke har klart å skaffe Pergo på apotekene! Hvor gøy kan det bli? Som om ikke jeg går rundt her og venter og venter nok, liksom;)

Nå er det ei uke til jeg skal ha mensen, så når den kommer er jeg igang med min siste kur :( Spiren er nødt til å sitte snart!

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen..... så er det det da, at jeg sitter her med knallvonde pupper og har fått en bitte-bitte-liten blødning.

Er jo lov å håpe???

Er godt vant med å få slag i trynet..

Lykke til, alle sammen!

cessy 55! Jo jeg kan sikkert ta ELtester, men gyn sa ikke noe om det... Aner ikke når eller hvordan.... He he.... Takk for nyttige tips, da får jeg håpe han er på hjemtur snart, for da er det vel ikke så altfor lenge til jeg er der!!! Går med deg, forresten? SPEEENT... ;-) Vi satser vel på nov/ des-barn? :-) Go`klem!

bestill ifra billige-tester.no,masse billig der.

start ca dag 11 ifra mens å så tester du til den slår ut,veldi enkelt..bare å tisse på en pinne;);)

tok en test til idag faktisk,å den ble enda sterkere enn på lørdag å det var utvanna urin for hadde vært på do nylig før jeg plutseli fikk lyst å ta en test å pressa ut litt mere tiss;)

men tenkte ta en gravidtest imorra for å se,er så frykteli spent at hjelpes;)hehe

men er forberedt på at jeg ikke er gravid å at kroppen bare tuller med meg å disse eltestene;)

ja klart vi satser på nov/des barn;);) blir såå gøy,håper d klaffer for oss begge snart;)

Ja blir iallefall ikke novspire på meg for gravidtesten var mer enn negativ nesten,fysj så tomt det var på siden av teststreken:P

men ble ikke skuffet nesten for var så sikker på at jeg egentlig ikke var gravid,så da kan iallefall ikke jeg stole på eltestene..så er bare å vente på tante rød for har ikm idag og,så nå skal jeg slappe av å nyte livet videre å tenke positivt:)

urettferdig at så mange blir gravide på første perokur de går på,men sånn er vell bare livet.

Å så veit jeg at jeg er bortreist neste el om 2 uker å det er jo skikkeli nedtur da,da har jeg pausemnd ifra pergokur..men men får se hva som skjer.

masse lykke til til dere andre jenter,håper det klaffer bedre for dere;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...