Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har fått en ny kjæreste. Vi har det kjempe fint, men når vi har sex blir jeg litt urolig. Han blir liksom en annen. Han får ett helt annet blikk og det nytter ikke å få kontakt med han, verbalt. Da svarer han bare hmm. Han puster og stønner noe veldig og det er akkurat som jeg bare er kropp for han. Jeg har snakket med han om dette, men han mener det er normalt, og at jeg burde være glad for at han er så tent på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro Er det jeg som er sær?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Mulig jeg også er litt sær for dette hørtes merkelig og litt creepy ut
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Høres snålt ut dette da.. Jeg tror hvis du føler det er noe galt,så er det sikkert det også.. Surt å føle en bare er en kropp da..Og ha et "dyr" gryntende oppå seg ! :-S
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 var en kompis jeg rotet litt med på fest i blandt i mine "yngre dager" som også forandret blikk osv når han ble kåt... :s Det er nok hovedgrunnen til at vi aldri har hatt samleie, turde ikke rett og slett..! For det er skikkelig creepy, og jeg syns i hvertfall ikke dette var normalt..!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Det er jo viktigå kommunisere om hvordan man vil ha det i senga.Liker du det ikke så si ifra. Men typen din høres helt normal ut. Alle kan vel bli annerledes og fjerne i blikket når man er sprengkåt og nesten kommer. Gøy å leke seg litt da. Det er jo det sex er. Deilig lek. .
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Kanskje en deilig lek hvis du tenner på å bare være en kropp for noen...Ikke noen god følelse det,da...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Det kan være deilig hvis man er på bølgelengde. Jeg har gjerne litt hissig sex. Synes det er deilig når mannen min tenner på kroppen min, at han har lyst på det han ser fra hodet og ned, at jeg er en han vil ta. Men vi kan elske ømt og sakte med mye kyssing og stryking også. Alt tl sin tid. Det viktigste er at man prater om hva man blir kåt av og hva man har lyst på. Jeg tror faktisk jeg blir fjern i blikket og vanskelig å få kontakt med når jeg kommer selv.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Har ikke sett noe sted at HI har sagt at kun er sånn når han kommer eller nesten kommer jeg men...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Ehh.. Nå var vel poenget mitt at kommunikasjon var veldig viktig. Jeg synes ikke typen din høres unormal ut HI Han høres imidlertid umoden ut seksuelt. Du må nok gi ham litt opplæring i hvordan du liker det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Umoden? jeg tror ikke han gjør det med vilje, og han sier at ingen andre partnere har klagd på det tidligere.Han er opptatt av hvordan jeg vil ha det, men det er alltid på en dirty måte.Skal jeg sleike deg...stønn..hæ? Kanskje vi bare ikke har kjemi i sengen rett og slett
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Tennes overhode ikke av sånne menn... æsj... Du er ikke sær. Ta det opp på en rolig måte uten at dere er i noen som helst form for sexuell stemning... mihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå