OnlySleeping *** Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Tror jeg og samboer skal flytte fra hverandre nå.. Har ei datter på 4 år. Hva er vanlig "deling"?
Gjest ->>- Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det barneloven kaller "vanlig samvær" er annen hver helg, en ettermiddag i uka, to uker på sommeren og enten jul eller påske.
solstråle69 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Signerer pila. Men ser i "området" at 50/50 deling begynner å bli mer og mer vanlig. Fedrene godtar ikke lenger å bli "skviset ut" - og det synes jeg er helt greit så lenge barna ikke "tar skade" av det.
Ajam Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 For mange barn blir det en vane å være 50 -50 hos sine foreldre. Men jeg er imot det, syns ikke noe om at barnet skal bli "kastet" frem og tilbake. Er foreldrene som velger å gå fra hverandre, da vil det faktisk være mer riktig at foreldrene flytter ut og inn annen hver uke. (men det lar seg jo ikke å gjennomføre) Jeg vil anbefale det de 2 over meg sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå