Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Måtte bare skryte litt av meg selv. Snart har jeg vært røykfri i 4 uker og sånt blir det penger av når jeg legger av 500kr i uka;) Ja, røyka ganske mye... Men nå er jeg endelig fri fra driten;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Sååååå flink du er :) DET er lenge:) Og det er sikkert deilig:) Jeg er på min 9 røykfrie dag i morra,håper jeg er like flink som deg:) Lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Takk;) Visst, er du like flink som meg!!! Dette skal vi klare, vi er jo over den verste første uka! Nå kan vi bare nyte at vi lukter godt, har sluttet å hoste/harke, ikke lenger ødelegger kroppen vår, fått/får smaksansene tilbake og at vi sparer masse penger;) Du er jo kjempeflink og jeg vet at du klarer det!! Lykke til:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Dette klarer du fint! Hadde røykt i 17 år da jeg sluttet for 1 1/2 år siden - i dag har jeg ikke lyst på røyk i det hele tatt :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Så flink du er! Jeg er på min 4. røykfrie dag, og syntes det er kjempehardt, men dette skal vi klare!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Blir så glad for sånne tilbakemeldinger, takk:) Så godt å høre at du ikke har lyst på røyk. Hørt så mange skrekkhistorier om folk som fremdeles kjenner suget etter mange år. Jeg vil ikke ha det sånn, og nå ga du meg håp om at jeg kan slippe det;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 23.40 Takk! Ja, dette klarer vi! Vi trenger jo ikke den dritten! Si til deg selv at dette er kjempelett og går som en drøm. Så vil det etterhvert gjøre det også Masse lykke til:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Takk:) (Jeg suger til meg alle den positive oppmerksomheten jeg kan få rundt dette:) Veldig viktig å feire seg selv litt;) ) HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Herlig å se en sånn tråd, når jeg akkurat har plastret meg, og litt nedfor logger meg på for å ha noe annet å gjøre enn å røyke. Får igjen litt av motet nå! Masse lykke til til alle dere som nå er i ferd med å bli røykfrie! Dette klarer vi.
petite fleur Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Så flink du er, gratulerer! :-) Selv hadde jeg røkt i 15 år da jeg sluttet for snart 4 år siden. Lureste jeg har gjort :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Så flinke dere er Er på min 2 røykfrie dag.....gleder meg til jeg kan si 4 uker. Synes det er ganske vannskelig nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå